Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 877 ggr
Cilla89a
0

God dagens 29/5 2010

God dagens. Vad har hänt och ska hända hor er idag? :)

Jag klev upp 5.30 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen. Gick sen in och sov vidare till 9.00, bytade om och gick ut i stallet mockade/fixade och sedan körde vi med Brimad till ridhuset, på tiden får jag säga, 3 veckor sedan sist.
Red en timme och det gick finemang :D
Måste ta tag i mitt liv och ringa tränaren, sist jag pratade med henne kunde vi inte träna p.g.a vädret och det var i julas och jag skulle höra av mig när Brimad haft vintervila och vi kunde ut på vägarna igen. Kanske dags att ringa nu? Si sådär ett ½ år sedan :O

Kom hem vid lunch, stretchade Brimad, kylde överben och det vanliga, sen fick han på regntäcke och sedan fick hästarna gå ut i gräshagen igen :)
Gick in och duschade själv och sedan har jag bara suttit som klistrad framför Lost, men paus precis då jag vatt ute och gått 40 mins powerwalk med hunden :)  

Resten av dagen blir chill, ska ta en powernap senare i eftermiddag, och sedan blir det eurovison final (jag hoppas Belgien vinner) med chips, dipp och marabou choklad hela kvällen lång, guud, som jag ser fram emot det, har varit FRUKTANSVÄRT, nästan olidigt sötsugen hela veckan Foten i munnen 

Imorgon blir det nog ingen uppdatering ifrån mig, det blir tidig uppstigning vid 5.00, för att fodra/släppa ut hästarna, mocka/fixa och sedan en snabbdusch på det för sedan drar jag och en vän upp till Ullared, en vän som jag inte träffat på sisådär 7 år ;) Lite galet, och lite pirrigt. En gammal stallvän, vi hängde tillsammans i stallet typ dag och natt. Så detta kan ju bli intressant!
Och Brimad vilar imorgon, som vanligt på söndagar :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

Hej!

Nu är jag hemma igen och sitter o smuttar på en kall Bacardi Breezer. har varit på Robin Hood med sambon och svärföräldrarna har passat barnen.

startade dagen med att gå en mil, sen in och städa samt göra stallet för att bli klara tills vi skulle iväg till staden

Idag seminerades också Geili Med Lingh!!!