Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 884 ggr
Cilla89a
0

God dagens 28/5 2010

God dagens. Vad händer hos er idag?

Jag klev upp 5.50 fodrade och släppte ut hästarna i gräshagen direkt, har ökat tiden i gräshagen succesivt nu i två veckors tid, varav ett par dagars handbetande innan också, så nu tycker jag nog magarna ska ha ställt om sig :)
Gick sen in och sov vidare till 10.00, bytade om och gick ut med hunden, mockade/fixade i stallet och sen red jag ut Brimad 40 min, kändes superfin!

Duschat nu och gjort lite frukost som jag strax ska äta medans jag fortsätter att titta på Lost :) Har bara ungefär halva säsongen kvar nu, ruskigt spännande!

Resten av dagen blir chill.
Var en stor besvikelse igårkväll att se när Sverige inte gick vidare till eurovison finalen :( Men jag kan ju inte säga att jag är förvånad efter tisdagens omgång, där det var en hel hög med ur-usla bidrag som gick vidare och flera segertippade som inte ens gick till final! Skumt!

Medarbetare på Dressyr.ifokus

MiaMaria
0

Godagens!

Jag tog mig en välförtjänt sovmorgon i morse, sov ända till halv 10 o de är länge för att va jag. Slöade sen i soffan, plysslade om mina naglar, diskade, tvättade o bara tog de lugnt innan jag sen gick o la mig en stund till, sovnarkoman Oskyldig Sen kasta sig i duschen, köra mannen o hundarna ner på byn till svärmor o sen hit till jobbet. Börjar 16 o slutar inte förrän 01:30 i natt. Dumma dumma jag, skulle egentligen slutat 23 men tog på mig extra för att kunna va ledig nästa fredag men tänkte inte på att jag ska upp 7 i morgon o åka o tävla med en av vovvarna, suck! Så ja, jag finns på msn hela kvällen, ja även en del här, så underhåll mig gärna Flört