God dagens 23/5 2010
God dagens. Vad händer idag?
Jag klev upp 5.30 fodrade/släppte ut hästarna. Gick sen in och sov vidare till 10.00, gick direkt ut i stallet mockade/fixade. Brimad har vilodag idag.
Duschat nu och ätit lite frukost.
Vädret är ganska kasst idag, mulet och blåsigt, men åtminstone uppehåll, även om det känns som regnet hänger i luften. Ska strax ut och lägga på Brimad regntäcke och sedan slussa över hästarna till gräshagen.
Dagen blir förövrigt väldigt lugn, ska ta och gå lång promenad med hunden i eftermiddag, men annars blir det lugnt.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Här ska det bli kalas plus att vi redan har packat en hel del.
I övrigt händer det inte så mkt utan är lugnt, så lugnt det nu kan bli när vi ska ha gäster

Bröllopsdag idag! 18 år har hunnit rinna förbi, det åskar o regnar för fullt här och vi tar dagen till att städa lite och ska äta en 3 rätters middag med barnen i kväll.
#2 Gratulerar på bröllopsdagen!
Passade på att provlasta Tjalle och sen Millan.
Millan har bara rest en enda gång och det var när hon kom hit och då var hon väldigt stressad. Nu gick hon upp på rampen, jag backade av- gjorde så ett par gånger lugnt och försiktigt se gick hon rakt på! Duktiga lilla pålla

Go kväll!
Upp 5:30 i morse efter alldeles för lite sömn (jobbade till 23 igår) o åkte till Sundsvall på hundutställning. Ställde inte själv utan va bara dit o kollade på gårdisarna. Sen blev de shopping, eller ja race i affärer iaf, blev ovanligt lite handlat. Bara 120 kr (!!) på ikea, nya skor o lite godis till hundarna, nästan så jag är chockad över mig själv!! Kom hem för en timma sen så hann kasta i mig lite käk o sen åka hit till jobbet för o jobba till 23. Sen blir de sova kan jag lova!! Sjukt trött nu!
#2 Grattis!!
#3 Va skönt att hon tar de med ro nu!