Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 794 ggr
Dyblygiad
0

God morgon 21/5

Är jag först ut? Gårdagen sova jag iväg, gick direkt från nattjpbbet till operationsbordet, vaknade upp efter narkosen vid 16 tiden, fick taxi hem och somnade om vid 18 tiden, vaknade för en timme sedan :) Känner mig utsövd! Ska ägna dagen åt att slappa och ta det lugnt. Ska väl upp till stallet och kika på bebisen som föddes i förrgår kväll och ev blir det betäckning i kväll.

Lindbygarden
0

God morgon!

Här är det jobb på schemat! Ska också köpa tokosel och diarsanyl på apoteket, får jag ej glömma.

Lillan växer och frodas, en riktig liten busa är hon!

Cilla89a
0

God dagens.

Klev upp 5.50 fodrade/släppte ut hästarna. Gick in och sov vidare till 9.30, bytade om och gick ut med hunden, mockade/fixade i stallet och sen red jag ut Brimad 30 min, lite lätt arbete i alla gångarter, stod upp i galoppen och bara lät honom rulla på. Har en sån fixide att hästen bör ta det lugnt de första dagarna när den är nysskodd så den kan gå in skorna ;)

Duschat nu och slängt i mig lite frukost. Ska byta om nu, sedan ska jag ta hunden och köra och kolla när 3:orna springer ut på gammla skolan, helt sjukt att det är 2 årsedan jag tog studenten :O Känns som igår.
Sedan blir det hem snabbt, byta om och sedan vid 15.00 ska jag köra in till stan och följa med en vän ner till ridskolan och kolla när hon rider.
Sen blir kvällen lugn.
Ska ta och ringa min bank med idag, när jag var och köpte spån och miniraler i tisdags betalade jag med kortet som vanligt, men såg igår på kontoutdraget via internetbanken att dem drog köpet 3 GÅNGER(!!!!!!) :O
Och sedan borde jag inom apoteket och hämta ut tokoselen som jag fick recept på utav vet i onsdags på kliniken, men jag vet i tusan om jag hinner idag. Vi får se.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

Så har vi äntligen fått hem vår trailer!

Sprillans så man vägar väl knappt använda den nuOskyldig