Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1025 ggr
Cilla89a
0

God dagens 14/5 2010

God dagens. Vad händer hos er idag?
Jag klev upp 5.30 fodrade/släppta ut hästarna, gick sen in och sov vidare till 10.00, bytade om och gick ut i stallet och mockade/fixade och sedan skrittade jag ut Brimad 30 min.

Duschat nu och ska göra lite frukost.
I eftermiddag vid 14.00 ska jag träffa en vän och beställa biljetter till falsterbo, och sen ska jag följa med ner till ridskolan och kolla när hon rider, som vanligt på fredagar ;) :) Ska även ta och fråga om jag kan få praktisera på ridskolan under tre månader, så jag slipper helvetespraktiken på komunen. 
Sedan blir kvällen lugn :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Dyblygiad
0

Har sovit fram till nu. Tjejerna har ridit hopplektion och sen dragit till resp kompis för att sova där i natt. Kvar hemma är bara småpojkarna ;)

Här händer inget mer spännande än att jag ska försöka städa lite tills gubben kommer hem.

mooi
0

God kväll..

Sitter nyduschad och bara tar det lugnt. Har jobbat idag och sen varit i stallet och ridit. Hade bara lösgörande arbete i låg form för hon stod igår och idag gick det bra.
Ska jobba lite hårdare imorgon och då ska jag även ta ut helgens "extrahäst". Min tränare är ute på sjön tors-sön så jag kollar till hennes "lilla" kille (185cm :p hans framben slutar vid min midja ungefär). Hade ute honom och longerade igår, ordentligt taggad var han och tillbringade ungefär hälften av tiden i luften ;) men slutade avspänt och fint.
Hoppas på lika fint väder imorgon som idag så jag kan vara ute med hästarna.