Vilken typ av ridbyxor använder ni?
Ja rider ni i helskodda, halvskodda, knä osv?
Jag har precis låtit mina helskodda byxor gå i graven, fungerade inte alls längre. Så nu har jag bara knäskodda men kommer inom kort köpa nya helskodda..

ffa helskodda men har ett par gamla godingar som är knäskodda som får rycka ut ibland.

Jag använder bara helskodda, har fått för mig att jag sitter stadigare i sadeln då;)

Jag kan inte ha annat än helskodda…
Jag är tvärt emot alla andra här ;) Jag rider bara i knäskodda eftersom det känns som jag inte kan röra mig när jag rider i helskodda =)
Måste säga att jag tycker att skodda byxor är för stela och orörliga s använder oftast oskodda/halvskodda
Alltid Oavsett
Jag använder helskodda ridbrallor, tycker dom är mest bekväma.
#5 #6 det beror helt på vilket märke man har 

#6 Då har du aldrig känt på ett riktigt fint par byxor, många pikeur-byxor tex har otroligt mjuk fin skoning.

Hitills har jag ridit i de byxor jag går o står i
dvs jeans, mjukisbyxor el under vintern, överdragsbyxor. Det börjar dock bli dags att leta fram ridbyxorna. Jag föredrar helskott.

jag har båda men jag känner inte någon skillnad hitills
Klarar mig inte utan helskodda!! Mina är inte stela, utan supersköna och mjuka, använder bara PIKEUR helt outstanding!
Väl värda sitt hutlösa pris!
Maria
helskodda, men har knäskodda också.

Bara helskodda. Kan inte rida i något annat. Har dock inte några Pikeur, utan helt vanliga Hööks brallor. Funkar jättebra och är inte stelt någonstans!

helskodda, men även ett par knäskodda.
alltid helskoda,både vanliga och islandsridbyxor