Godag 6/5
Hallå på er!
Vad har ni för er idag?
Jag jobbar, som vanligt… Till 14 idag o sen ska jag iväg o rida Clabbe, blir nog ett dressyrpass på banan tror jag. Kvällen blir lugn, ska försöka sätta lite kort i album osv.
Måste berätta om i tisdags, då va jag o red på morgonen o sen till frissan. När jag va klar där så skulle jag åka till mormor o morfar en sväng o åker förbi en kompis hage o då ligger ett av stona o precis håller på o fölar. Så de va bara o stanna o se så de gick bra o såklart ringa kompisen så hon kunde komma dit. De blev ett jätte fint stoföl, fux men bred bläs o två höga o två låga stumpor. Allt gick så bra! Tog in dem i stallet när fölis hade kommit på benen, o stannade kvar o kollade så mat, bajs o kiss fungerade, kollade moderkakan osv. Snacka om tvärvändning på dagen, men ack så underbart! Bild på de lilla livet kommer. Hon är e Baltimore - Akribori.

Godagens!
#0 härligt nu när alla föl börjar komma! =D
idag är jag ledig från skolan, känns hur bra som helst. torsdagar är alltid värst så en ledig torsdag är GULD.
funderar på att skritta en stund i skogen idag. har inte suttit i en sadel på 2 veckor nu. ser inte så ljust ut med skolarbetet, verkar inte bättre än att han får stå ända till juni när jag tar studenten! =(
efter det åker jag nog med och kollar på hoppträning. behöver en häst-boost nu efter att knappt ha sett en häst senaste tiden.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#0 Åh vilken lycka!
Här börjar det ju dra ihop sig för föl också, spännande spännande!
Söker veterinären för att få veta status på Geili då det börjar dra ihop sig nu! Måste också boka kastrering..
I övrigt händer inte så mkt, kall vårdag med massa vind..

#0 åh, så härligt :D jag är så avis, jag vill med ha fölis :D
Gick upp 5.50, fodrade/släppte ut, gick sen in och sov vidare till 10.30, gick ut med hunden och sedan mockade/fixade jag i stallet och gav hästarna lunch hösilage. Brimad har vilodag idag.
Duschat nu och ska göra lite frukost. I eftermiddag ska jag in till stan, och springa några ärenden. Ville ta med hunden och gå långpromenad, men min bil är sönder, ungefär som vanligt ;) Något ljudlager eller liknande som pajjat så det låter ungefär som man sitter i ett jetplan när man kör ;) Usch, så trött jag är på den förbannade bilen. Och hunden får inte åka i mamma och pappas bil. Så det får bli långpromenad här hemma i eftermiddag istället, och så får det bli ett tag framöver för min bil ska inte in på lagning förrens mitten av Maj
Blää. Annars brukar vi ju köra iväg någon gång i veckan och promenera, lite tråkigt att bara gå här hemma som man gjort sådär 5111 ggr ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus