God dagens 29/4 2010
God dagens.
Vad händer hos er idag?
Jag gick upp 5.50, fodrade/släppte ut hästarna. Gick in och sov vidare till 9.30, gick ut med hunden, mockade/fixade i stallet och gav hästarna lunch hösilage. Brimad har vilodag idag.
Duschat nu och ska göra lite frukost och sedan ska jag och hunden köra och gå lång promenad, brukar ta en 2 timmar. Och sedan ska jag hämta upp syster i stan, hämta verktyg till pappa som han hyrt och sedan på hemvägen ska syster hämta ut ett paket.
Så fullt upp idag.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Godagens!
Ja idag är det regnväder här och det är faktiskt uppskattat då ci fick på gödning här igår.
I övrigt så har jag betalt en del räkningar, samt igår hade vi fått 6 små kaninbebisar!
Ska röja lite här hemma, fixa lunch och bara relaxa!

God dag.
Har varit i stallet på fm. Tog en promenad med Hottie eftersom vi jobbade hårt på träningen igår. Passade även på att mocka hagen och strö upp mer i boxen…
Nu sitter jag här och väntar på att håret ska torka innan jobbet. Jäkla hårtork som lagt av >< får köpa en ny idag tror jag…..
lägger in bild från promenaden..
hästledig idag och ska ägna dagen åt att organisera inför Ale vikingamarknad idag. Ska fixa det sista. Kvällen/natten ska jag ägna mig åt att baka bröd som vi ska ha med oss.
imorrn så blir det en tidig sväng till stallet, hade tänkt hinna med litet ridning imorrn också :) Så det blir till att skynda sig :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
God eftermiddag, här var det regn på fm men nu har det klarnat upp och tom solen skiner
Red till skogen och tog vår veckoklättring,den är inte så avancerad, 4 gånger upp och ner i bra backar, mycket trav, på vägen dit och hem men BARA skritt uppför och nedför även om sessa helst vill ha en helt annan gångart
Ikväll har sonen 'våreld' på sin skola så vi ska dit och träffa folk, fika och se på våreld
Hm behövde ett regntävlingstäcke åkte till den lokala hästshoppen och hittade Ett enda, modell Rambo….dyrt 890 men jag behövde det…sen letade jag efter bild på nätet för att sätta in i min blogg…hm hittade då täcket på en nätshop för 599kr….
tala om att känna sig LURAD….borde kanske lämna tillbaka det??
ha en fortsatt skön torsdag/maria
#2 Vilken fantastisk färg hon har!!
#4 Oj vilken prisskillnad..

#5 ja, nu när sommarpälsen börjar komma blir hon riktigt mörk.

vilken färg som sagt!
det finns ingen möjlighet att jag kan låna någon bild på henne till mitt projektarbete? har hästens färger =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#7 jovisst. bara att låna på :)