God dagens 3/5 2010
God dagens. Vad händer hos er idag?
Jag klev upp som vanligt 5.40 fodrade/släppte ut hästarna. Gick in och sov vidare till 10.00, bytade om och gick ut i stallet mockade/fixade och sedan red jag ut Brimad 45 min i skogen, blev en snabb sväng nerom fältet med och dressyrade lite. Kändes fiin :)
Stretchingen av bakbenen går inget vidare längre, mög. Den övriga strechingen funkar dock fint, nacke/hals, rygg o.s.v.
Duschat nu och ätit frukost.
Ska ta och ringa kliniken idag och få återbesökstid till Brimad och så ska jag ringa någon snubbe för att få vägbeskrivningen till där mötet med komunen är imorgon. Dem är helt inkompitenta på arbetsförmedlingen, "Ring för vägbeskrivning"
Är det inte bara lättare att ta sig 5 min extra att skriva ner den förbannade vägbeskrivningen i brevet istället för att denna snubbe ska bli uppringd x antal gånger och beskriva vägen x antal gånger till ett x antal personer?! Nej, vad är det för tomma idioter som jobbar på arbetsförmedlingen? Jag blir bara så arg.
Men annars blir dagen lugn idag.
6:e bantarveckan har gått -1 kg vilket jag inte alls är nöjd med, totalt -10.4 kg.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
God middag!
Men TS -10,4 kg är ju JÄTTEBRA!!! Du ska vara otroligt nöjd med det!! Själv har jag ballat ur totalt och har absolut ingen motivation…
Idag miste vi en av våra älskade katter..Sissela vila i frid
Helgen har varit kaotisk, först eget tävlande (med vår allra första gemensamma rosett!!) sen klubbens regionala dressyrtävling med div I, total kaos, inget funkade, datorer strulade, skrivare dök inte upp (!) osv….Jag vara *bara* räknare men kände mig hemsk och tycket synd om tävlingsledaren.. fick dessutom ont i magen bara av att tänka på vår nationella som närmar sig med stormsteg…vi är 2 som delar på tävlingsledningen då…vi försöker verkligen förbereda tävlingen ordentligt men ska det jävlas så ska det..man vet aldrig.
Idag är det skura dressyrstaket..ska vi slå vad om att det är samma personer som var på dressyrsektionens möte igårkväll som dyker upp…?
Maria

godagens!
men cilla, -10.4 kg är ju SKITBRA!
Sitter fortfarande med mitt jäkla projektarbete. fick en extradag till på mig eftersom läraren inte skulle vara där idag, ändå blir jag itne färdig med det! suck!
ska snart ta en paus och åka till stallet i alla fall. nu är det 1,5 vecka sen jag red senast och det går förvånansvärt bra att vara utan ridningen. är rätt sugen men inte värre än att jag kan hålla mig. eller jag är väl inte stenhård direkt, vill jag skritta en sväng så gör jag det helt enkelt, men har inte gjort det än. är nog lättare att hålla sig ifrån om man inte gör reglerna alltför hårda. får se om jag börjar skritta i helgen kanske =) en liten kula på magen har han hunnit få den lilla ponnyskiten! 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~