God dagens 1/5 2010
God dagens. Vad händer hos er idag?
Jag gick upp 5.50, fodrade/släppte ut hästarna. Gick in och sov vidare till 10.00, bytade om och gick ut i stallet, mockade/fixade och sen red jag ut Brimad 45 min i skogen, blev en snabb sväng nerom fältet också och travade lite, ljuvligt fin vart han, och sedan blev det galopp uppför backe på vägen hem :) Kalasfin!
Precis kommit in från stallet och duschat, har väl inte direkt så mycket att göra idag, ska mocka grushagen och ut och promenixa med hunden, men det är väl det ;) Kvällen blir lugn och onyttig, ska kränga kebab i mängder, som jag sett fram emot det hela veckan :D
Förövrigt har vi ett födelsedagsbarn här hemma idag, Brimad fyller 8 år idag :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus

#0 Grattis till honom :)
Jag började dagen med att frsova mig och då blev det bråttom, åkte till travbanan och körde och kom hem ganska nyss. Nu tänkte jg gå ut och ta premiärturen på min nya häst! Och så ska Fiona köras också, och stallet göras. Kvällen spenderas med filmen som ska gå på TV4
Hoppas ni har en bra dag!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Godeftermiddag
Till TS: är så imponerad över att du lyckas somna om när du varit ute i stallet på morgonen…jag försöker verkligen men det går inte
Tävling idag, Sessa kändes kanon i första klassen (en LB:2 )det var det viktigaste, att hon var lyhörd och mjuk sen att det resulterade i en röd rosett också får vi se som en xtra bonus!
LA:3…helt plötsligt var det vår tur…så lite dåligt framridna var vi, men sen får jag ta på mig de missar som vi fick, nöjd ändå.
Dagen kändes kanon!! så nöjd med min sessa!!!
Ha en skön lördag/maria

Godag!
Jag vaknade vid 8 i morse när Zickans larm ringde, sov över där sen igår. Åt lite frukost o sen tog jag med mig mina hundar samt en av Zickans o åkte hem. Zickan jobba o Lasse hatar att sitta i hundgården så han fick komma på kollo ist. Va ut o gick med dem o sov sen en stund. Åkte till stallet o red Clabbe, dressyr på ridbanan idag, gick så himla kanon!!! Hoppas de håller i sig för på måndag har jag ev lyckats lura med Zickan som fotograf så då kanske de blir bilder till er
Har ju lovat länge bilder på HUR jag rider hästarna (just nu rider jag ju bara Clabbe) i formen så hoppas hon hänger med o att de kan bli lite vettiga bilder av de, om ni har överseende med min (för tillfället urusla sits)
Efter ridningen skulle jag leda ut både Clabbe o lilla Saga (åring) till hagen samtidigt men Saga fick nå spel o skulle kuta ut genom dörren samtidigt som Clabbe vilket resulterade i ett mindre kaos. De slutade bra men Clabbe fick ett litet skrubbsår på höger höft o en lätt skadad dörr…
Efter stallet blev de promenad med vovvarna igen o sen utfodring av dem innan jag duscha. Sen tog jag med mig Lasse o körde hem honom på vägen till jobbet o nu sitter jag här, börjar 17:30 o jobbar till 22:15, kort men intensivt pass då jag bara har en rast, segt!
Grattis till Brimad o till Lothar med pålle