God dagens 26/4 2010
God dagens. Vad händer hos er idag?
Stupade i säng vid 22 snåret igårkväll, var helt slut efter att ha konkat på ved ytterliggare 6 timmar, phu! Sov till 5.30, fodrade/släppte ut hästarna. Gick in och sov vidare till 10.00, bytade om och gick ut i stallet mockade/fixade och sedan red jag Brimad, ut i skogen 45 min, travade fram i skogen och sen red jag ner till fältet och körde lite galopparbete, ganska kravlöst, stod mest upp i sadeln och lät honom rulla på. Kändes fin, fin.
Duschat nu och ska göra frukost och se sista avsnittet av ponnyakuten :( Tycker det är sjukt tråkigt att det är slut nu, må låta töntigt, men så är det faktiskt :/
Resten av dagen blir ganska lugn, är rätt mör i kroppen efter helgen, ska se till att mocka i grushagen, hann aldrig igår och så ska jag gå lång promenad med hunden.
5:e bantarveckan har gått, -1,7 kg, totalt -9,2 kg.
Nu är jag halvvägs :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Godag!
Jag jobbar, men inte så länge till, bara till 15. Då blir de hem o snygga till lite hemma, förhoppningsvis har mannen dammsugat som han lovade, sätter dock inte så stor förhoppning vid de. Vid 16 kommer Zickan o ska göra tårta o sen vid 18 kommer de folk. Fyllde år förra veckan men låg magsjuk då så de är därför de blir lite kalas i efterhand.
Ja nå mkt mer kommer jag inte hinna idag. Givetvis ska hundarna ha sitt vanliga men de är sån vardagsrutin så de räknas kanppt.