God dagens 20/4 2010
God dagens. Vad händer hos er idag?
Jag klev upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, och jag sov så jäkla gott inatt, det finns inget bättre än att vakna mitt i natten, tro att klockan snart ska ringa och så visar det sig att man kan sova flera timmar till ;D Det är ljuvligt. Jag älskar att sova.
Gick sen in och sov vidare till 8.30, duschade och sedan körde jag, syster och hunden till stan, lämnade några verktyg pappa hyrt under helgen, lämnade syster på skolan och sedan körde jag och hunden och promenixade en timme :)
Kom hem vid 11.00, bytade om och gick direkt ut i stallet mockade/fixade och sedan red jag Brimad, ut i skogen 40 min, kändes fin :)
Nu sitter jag här och har ätit lite frukost. Resten av dagen blir lugn.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

God dag
idag fyller jag år! ;P sånt märks dock inte så mycket när man blir gammal har jag upptäckt!
sitter just nu på en evighetslång samhällslektion, har redan hållt på i 45 min och har 2 timmar kvar…
efter det blir det lite lagom stressigt till stallet, ska rida Blacky och kompisens 5åring på 170+ och mocka 3 boxar. efter det ska jag hem och förbereda inför nationella i svenska och helst projektarbete också. usch!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#1 grattis :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Tackar =D vet inte hur många gånger jag skrivit det idag, har bestämt mig för att svara ALLA på facebook haha

#1 Grattis :)
Idag har jag varit i skolan, det var inte roligt (som vanligt!) men nu snart vid halv fem ska jag till min ponny Juvel :) Det blir förmodligen lite dressyr i paddocken idag =) Det ska bli roligt! Sedan blir det nog att bry sig om marsvinen lite extra på kvällen! :)

#4 tack =D
ändrade planer, behöver inte rida kompisens häst och låter nog Blacky stå idag också, ska bara dit och mocka och sen åka till G & B Arena och kolla på Målilla Challenge, årets första speedwaytävling :P
Här har det inte hänt så otroligt mkt idag..
Svullnaden har gått ner ngt på Gabbies ben så det är bara att hålla tummarna!
Sen händer det… lite annat nytt också