Era Åringar
Tänkte lägga ut en tråd om åringar :) Hur ser era ut?
Här är min 'lille' Oki Doki, hela 136cm i manken, född 1 Maj.. Renrasig connemara, e: Gräns Roeson, u: Stockmossens Julia, ue: Möllans Castro..
Vad är era planer för era åringar? Själv står jag och väger mellan kastrering och att låta honom förbli hingst. Ett tufft val de där..
// Ida Bergefur - Angelus Stuteri

Skimlar han eller stannar han som gulbrun? =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Tyvärr kommer han att skimla.. :) Beställde en gulbrun hingst, men blidde väl fel :)

okej vad 'tråkigt', får man väl säga haha. du får njuta så länge det varar! förededrar också gulbruna =)
Haha.. ja, tycker om skimmlar men en gulbrun hingst hade suttit fint :)

#6 Vad är de för ras på den där? Jättesöt :)

#8 Häst av korsningstyp. :) Mamman är korsningsponny kat. D, och pappan är Tronshagens Figure 13, morganhingst.
#9 Aha :) Vad har du för planer för honom då? :)

#10 Både mamman och pappan funkar bra i dressyren, och det är där mitt största intresse ligger. Men hoppning är också något jag vill prova med honom. :) Din då?
#11 Jag vet inte riktigt.. Mamman och halvsyster är dressyrponnyer ut i ådrorna, men pappan är fälttävlansponny, så får väl se hur de blir :) Sett att han har fina gångarter, när han lägger den sidan till, men har ju ännu inte sett honom hoppa :)

#12 Det här är ju en del av charmen med att skaffa egna fölisar, att se dom växa upp och vad dom passar till. Pappan är en ängel i dressyren, även mamman. Hon har iof mycket duktiga hopponnyer bakom sig i de högre klasserna, och hon hoppar själv riktigt bra. Men det återstår att se vad lilleman kommer bli. Han kanske blir världens mest otekniska häst, med noll steg och röreklseförmåga ? ;) Haha, nej, nu skrämmer jag mig själv! 
#13 Haha.. eller hur.. nej, vi får helt och hållet vänta och se.. fast man är otålig.. :)
Har också en åring efter Highcruiser-Weltbürger - Bellini
#15 Aha, ingen bild? :)
Hmm..har ingen bra bild som är ny.. bara en halv rumpa osv
Just det! Hittade idag också att morfar till lillen utöver att vunnit sitt bruksprov och är också bundeschampionatssegrare

#17 Gud vilken fin!

#17 dags för lite nya bilder nu då kanske! =D
#19 Ja jösses! Har bara ny på Millan men hon är ju ett år för gammel:O) Han ser ut som en pälsmupp just nu, inte tjusig alls.
Får vaska fram bildtråden igen tror jag..

#20 haha pälsmuppar är väl gulligt! :P
#17 Riktigt söt :)