Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1066 ggr
Cilla89a
0

God dagens 23/4 2010

God dagens. Vad händer hos er idag?

Jag klev upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna. Gick in och sov vidare till 10.00, gick direkt ut i stallet mockade/fixade, sedan gav jag hästarna lunch hösilage.
Brimad ska vila idag, efter besöket hos fys igår som justerade ganska mycket i hans kropp.

Duschat nu och ska äta lite frukost. Har lite att göra idag, ska ut och promenixa lång powerwalk med hunden, sedan i eftermiddag ska jag hämta vännen i stan och följa med ner till ridskolan och kolla när hon rider och påvägen till stan ska jag köra inom lokalföreningen och köpa B-vit, E-vit och se om dem kan ta hem Eggersman Revital Cubes. 

Sedan blir kvällen lugn.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Peppe
0

Godagens!

Har suttit och skrivit nationellt prov i svenska i 3 timmar på morgonen, blev en filmrecension av twilight! haha

funderar allvarligt på att ställa av blacky i 2-3 veckor och bara koncentrera mig på skolan. fick reda på igår att det i stort sett krävs ett mirakel för att jag ska få G i Fysik B Obestämd känns inte helt bra om man säger så!!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

ThunderClap
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god dag!

Jag är ledig, har varit uppe tidigigt och jobbat på att skrubba rent resterande utav insidan på bilen som ska säljas. Har sedan varit och tagit tag och sprungit runt i centrum och gjort lite saker som jag gärna skjuter på, skönt att få gjort äntligen tråkgrejer.

Har sedan varit hemma hos en utav mina få tjejkompisar på playdate med våran fåniga lilla hund och hennes kattunge. Hämtat thai-mat och ska sedan ut till häst.