Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1126 ggr
Cilla89a
0

God dagens 22/4 2010

Phu, så trött jag är.
Gick upp 6.00 och fodrade/släppte ut hästarna, gick sen in och sov vidare till 7.15, blä, så jobbigt det var att gå upp, jag verkligen HATAR att gå upp tidigt, runt 10-tiden är lagom ;)
Duschade, gick ut i stallet mockade/fixade och sen tog jag in Brimad och Japp från hagen och 8.30 styrde vi mot kliniken men Brimad, hade tid 10.00.
Kom hem nu vid 13.30, slängt ut hästarna i hagen igen, gett lunch hösilage och vatt ute och promenixat med hunden.
Angående besöket så är det både positiva och negativa besked, ska tillbaka om 3-4 veckor och då får vi helt enkelt se hur det hela har utvecklats. Jag vill inte retas och vara hemlighetsfull, utan vill ni veta så får ni PM:a, vill inte skriva offentligt då man aldrig vet vad det är för några som snokar rundor på internet ;)

Så är det. Resten av dagen blir lugn i alla fall, mamma fyller år idag, 47 år. Och eftersom vi har det såhär i vårt hushåll att den som fyller år få välja kvällsmat, så det blir mc donalds idag, mamma är ett mc donalds freak, precis som resterande av familjen, problemet är bara att dem andra kan vräka i sig mc donalds utan att det syns, till skillnad från mig som ser ut som en strandad valross ;) Skulle aldrig komma på tanken att äta mc donalds en torsdag annars, men nu är det födelsedag=undantag. Får väl helt enkelt unna mig idag i stället för på lördag.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

MillaJ
0

God eftermiddag.
har tränat idag och det gick finfint, skönt att vara igång igen :) Har en känsla av att jag inte kommer kunna röra mig imorgon, superträningsvärk i ryggen från ridpasset igår, och så träning på det -huuu…
ska strax till jobbet…

Imorgon kommer min syster hit till Gbg, hon fyller 24 så vi ska fira lite :)

Lindbygarden
0

godagens!

Äntligen är nätet tillbaka igen!

Här har vi en rätt dålig dag då Gabrielle skadade sig igår och numer står på boixvila med misstänkt senskadaRynkar på näsan

Kan ju inte komma mer olägligt…

MillaJ
0

#2 Gud vad tråkigt. Hoppas att det inte är SÅ illa :S

Lindbygarden
0

#3 Ja verkligen surt, hon är ju tung nu också:O(

Har pratat med vet och det är kyla i omgångar i två dar till plus boxvila sen hör vi av oss om en vecka så får vi se.. De har ett mobilt Ultraljud i värsta fall men vi kan ändå inte göra så mkt iom att hon är dräktig.. Annars ger man inflammationshämmande etc..

Cilla89a
0

#2 Nej, vad tråkigt Rynkar på näsan Jag håller alla tummar och tår att det inte är någon senskada.

Medarbetare på Dressyr.ifokus