God morgon 13 april 2010
Vad har ni på gång idag?
Här har hästarna åkt ut med frukost i hagen, sonen har studiedag, dottern har det inte.
Själv ska jag träna idag vid 10 och det ser jag fram emot, höften är lite bättre idag, trots att jag red igår så jag hoppas det är på väg att bli bättre.
Resten av dagen ska jag väl fortsätta med att räfsa bort löven hoppas på att solen ska titta fram så blir det riktigt skönt i dag med.
ha en skön tisdag/maria

Jag fick (haha fick och fick) en ny telefon igår. Det var länge sen, fräck är den också.
Idag kommer en kompis hit så ska vi löshoppa min ponny sen ska vi till Helsingborgs Djursjukhus i eftermiddag och hälsa på min andra häst.
Ska kanske ta med hunden till sjön idag igen, hon gillade att bada igår.
Skynda långsamt så går det fortare.

#1 vad för telefon? =D jag beställde en ny igår, ericsson vivaz blev det. hoppas den kommer imorgon! =D
Ska snart äta frukost och kanske duscha innan jag drar till skolan. börjar inte förrän 12.15.
sen blir det väl lite ridning ikväll, på ridbanan antar jag med det fina vädret vi har här! =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

En Nokia 5230 med pekskärm.
Skynda långsamt så går det fortare.
Är hästledig idag, skulle egentligen pluggat men nu städar jag istället, ska se om det finns en ledig tvättid idag också.
Behöver få undan en del vinterkläder och sånt tjaffs.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God dagens.
Klev upp 6.00 som vanligt fodrade/släppet ut hästarna. Gick sen in och sov vidare till 10.00, bytade om och gick ut med hunden, mockade/fixade i stallet och sedan tömkörde jag Brimad 40 min på ridbanan, gick faktiskt riktigt bra om man jämför med hur det brukar gå då han tränger in mot mitten konstant, och jag får hålla stenhårt i yttertöm för att han inte tränga=utåtställd, men idag verkade det som han "fattat galoppen" ;) Helt kanon var det inte, men jag behövde inte hålla så hårt i ytter, så jag fick en viss ställning, även om den är långt ifrån bra så fanns det lite där :) Han var finis, fast han är lite latmask, jag får minsann vara på honom endel för att få ihop honom med lite samling. Men jag gillade det jag såg :D
Duschat nu och ska strax göra lite frukost.
Vet inte riktigt hur det blir resten av dagen, antingen så kör jag och köper spån och betfor idag, eller imorgon. Något jag ska göra är i alla fall att gå långpromenix med hunden, igår gick vi en hel mil(!!!) Det tär på fläsket på både mig och hunden, hon är lite fet den damen med ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Idag har jag varit i skolan och skrivit en tenta. Sedan bar det iväg ut till hästen,det blev uteritt, bara jag o pållen, mysigt i strålande solsken!