God morgon 8/4!
God morgon!
Idag har jag massor på att göra listan!
Ska ringa SH och SLU för registrering av en häst. Sen ska jag se om jag kan ordna det för en annan häst! Lite luddigt här nu en det kommer klarna för er!
Sen hoppas jag på besked ifrån seminstationen på om de kan ta emot Geili direkt, ska också kolla lite priser etc.
Samtal med hingstägare också dessutom.
Sen är det jobb, offerter och stenarbete därefter kalas hos mor min som fyller år!
jösses?! har du redan avverkat hela sommaren?!
*pekar på datumen*
Själv drar jag o sambon samt svågern med fru till ullared, ska försöka hitta ett par nya Ridbyxor och sen diverse andra vanliga kläder idag. Är dessutom hästledig och borde ha suttit hemma o pluggat men ullared är så mkt roligare ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
God morgon! Här är hästarna ute sen länge och jag väntar ivrigt på mail eller telesamtal, har mailat angående en sadel och blir så irriterad när de inte sätter ut telenr. utan jag fick ett mailsvar igår klockan 23.45, då är jag INTE vaken och kan svara, och jag tyckte jag var tydlig i mitt mail att om hon tog mitt bud så skulle jag kunna komma direkt idag och hämta sadeln, även om jag har 10 mil dit!!
Vi har beslutat sätta igång gammeltanten på lite lagom nivå och hennes sadel fick vi kassera för enligt sadelmakaren var den kaputt!! och det är den enda sadel som ligger på henne, så nu har jag äntligen lyckats hitta en i fit 4 som damen behöver och hoppas nu människan hör av sig så jag kan få hem den illa kvickt.
Igår hade vi en härlig dag, jag o dottern lastade in min sessa och åkte till en kompis 4 mil bort dottern fick låna häst och sen red vi på härliga skogsvägar!!! HÄRLIGT!! Ska göras fler gånger kan jag lova, sen fick vi god lunch och åkte hem mätta och belåtna med dagen!
Idag blir det ett kortare dressyrpass på banan och i morgon ska jag rida för en gammal tränare, ska bli kul!
Mina efterskickade ridstövlar ska komma idag också!!
ha en skön torsdag/maria
God morgon…
Har hunnit med att vakna och äta frukost. Ska ge mg av till stallet alldeles strax. Ser inte fram emot att mocka Hotties box idag för hon stod inne igår, så där är nog lite smårörigt ><
Vi ska iallafall ta en liten promenad och sen stretcha litegrann.
Sen ska jag försöka rida Nanghiala en liten snabbis, jag ska ju flytta ifrån stallet inom ett par dagar så då får kompisen börja rida henne själv -så det är bra att köra igenom henne nån extra gång innan.
Ikväll blir det först jobb och sedan ska jag faktiskt gå ut en sväng :p Pojkvännens band har spelning på en klubb (semifinal i en musiktävling) så jag får ju vara en god flickvän och gå dit. Det blir lite stressigt bara för jag slutar jobba 21 och de ska spela 21:30.

God förmiddag
Ska gå upp till grannen nu och få mig en åktur med hennes shetlandsponny, haha! går inte direkt fort men trevligt ändå, och hunden blir motionerad utan att jag behöver röra mig :o)
Hoppas på att solen kommer fram ordentligt så jag kan vara på utebanan idag igen, var så skönt =)
Börjar dessutom bli riktigt sugen på storhäst igen 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

God dagens.
Klev upp 6.00 som vanligt fodrade/släppte ut hästarna. Gick in och sov vidare till 10.30, ut och kissade hunden lite snabbt och sedan mockade/fixade jag stallet och därefter gav jag hästarna lunch hösilage och tog av Brimad täcket, trotts att det bara är +10 och mulet till och från känns det vaarmt, känns som det är lite kvavt ute.
Brimad har vilodag idag.
Duschat nu och gjort frukost som jag ska slänga i mig lite snabbt sedan ska jag köra iväg någonstans med hunden, vart har jag inte bestämt ännu, och gå långpromenad :) Lite trist att alltid promenixa här hemma.
Brukar vara iväg några timmar, så vi är väl hemma senare i eftermiddag.
Och sedan blir kvällen lugn, typ världens bästa tv-program ikväll, "Sveriges värsta bilförare" Det är hysteriskt roligt!
Medarbetare på Dressyr.ifokus

god dag!
Jag har ledigt idag och imorgon och är självfallet jätte förkyld och har därför sovit bort halva dagen och sitter och drar på att orka åka ut till hästen. Ska åka och handla mat med mor ikväll och gå och lägga mig igen, är typ min enda dagsplanering. Dumt att vara sjuk ända dagarna man är ledig, gaaah.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.