Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1078 ggr
Cilla89a
0

God dagens 6/4 2010

Phu, vilken dag.
Upp 6.00 fodrade/släppte ut, gick in och sov vidare till 8.30, direkt ut i stallet mockade/fixade, och sedan gick jag in duschade, ut med hunden och sedan 10.00, körde jag de förbannade 7 milen till k-stad och min jobbcoach, tog på sin höjd 30 min, värdelöst, sista gången idag, tack och lov! Och sedan tillbaka in i stan för möte på arbetsförmedlingen om jobbgarantin, har ju gått 3 månader sedan jag skrev in mig nu och är fortfarande arbetslös, så nu börjar jag på jobbgarantin, vilket innebär att jag katchar in 2700 kr i månaden Skrattande Härligt, härligt, Har gått 2 år nu sedan studenten och har haft 0 kr i inkomst sedan dess, förutom ett sommarjobb -08.

Kom alldeles nyss hem, och nu ska jag byta om och ge mig ut och rida Brimad en sväng i skogen. Och sedan borde jag ta och mocka grushagen, men gör det ev imorgon.
Senare ikväll ska jag hämta syster i stan.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Dyblygiad
0

Lastade friesern vid 5 tiden, körde henne till fastlandet för vidartransport till Skara. Sen har jag haft 7 åriga sonen med mig hela dagen. Läkarbesök, dyrt besök på Hööks, 7 åriga sonen shoppade ridkläder i lila till sig själv och så lila utrustning till ponnyn…….logopedbesök och kom hem för 30 min sedan. Nu ska jag vila, sen upp till stallet och motionera så många av de 4 hästarna som jag orkar…..

Lindbygarden
0

TS härligt med lite kulor in!

Här har det varit jobb och träning på schemat! Ska nu ut och pyssla lite med pållarna..

Dyblygiad
0

Kulor in??? Här har det idag bara varit kulor ut …fast det var honom väl unnat. Nya Ridbyxor som han har haft på sig sen vi kom hem. Vet ni vilka smala stickor till ben de får med Ridbyxor på.

Är nu trött. Åkte fast med bil o släp på stallplan, hur sjukt tjockt med lera som helst där. Fick lossa på bilen och vinkla om den vilket gjorde att det var svårt att få på släpet igen. Jag kommer inte kunna röra mig i morgon Rynkar på näsan har en skittung boggie…..

Sen har jag jagat Ronja i 30 min, hon drog ut ur sin box och ville inte bli infångad. När jag väl fick tag i henne så longerade jag henne i 30 min till. Nu ska hon sova i natt……det kommer iallafall jag göra.