Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1037 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 4 April!

Gomorgon gänget!

Hur är läget, har ni överlevt allt påskgodis o mat? Vad har ni för väder o vad ska ni hitta på med idag är jag ju såklart oxå intresserad av Flört

Jag sitter på jobbet, har egentligen min långlediga helg men har tagit på mig extra 4 timmar idag, så börjar 7 o jobbar till 11, kort o smidig dag! När jag slutar ska jag hem o hämta vovve o vi ska tillsammans med Zickan med flock åka o träna agility, för första gången i år, ska blir sååå kul!

Sen blir de till att städa upp efter målningen igår, riva maskeringstejp, bära tillbaka möbler osv. Får se om jag lyckas ta nå bilder så ni får se sen! Sen blir de tidig kväll, ska upp tidigt i morgon då jag o mor ska på en liten roadtrip till Skurup, en nätt resa på sådär 90-95 mil som ska avklaras under dagen i morgon.

Ja de e de som händer idag, kyligt nu på morgonen -9 men ser ut att bli toppenväder! O ang påskmat o godis, maten är jag redigt less på, torsdag va de middag hos mor o igår va de först lunch hos svärmor o sen middag hos farmor eftersom pappa är uppe o hälsar på, pust! Godis har jag knappt ätit nå av, som tur e!

Hoppas ni får en bra dag!!

Lothar
0

god morgon! Här är också ganska kyligt  men bara -1,5 och solen skiner, det bådar gott inför resten av dagen!

Påskmaten står mig upp i halsen och jag har även varit onyttig med godiset, men nu är det andra *bullar* som gäller!

Idag ska jag fixa lite med hagarna och sen ska jag ta ett varv eller två på sandbanan, har clear round dressyr i morgon.

Ha en skön söndag//maria

änglaflickan
0

Här på västkusten är det toppenväder, soligt och fint! Snart dags att åka till stallet, idag blir den en lugnt uteritt. Man får passa på när det är vacker väder=)

Lindbygarden
0

God morgon!

Nattfrost har vi men både igår och idag är det finväder!

Vi hade en mkt trevlig påskafton och idag blir det nog minst lika trevligt. Håller på o laddar för utflykt!

MillaJ
0

God "morgon" :p

Har nyss klivit upp och jobbar nu på att få bort den otrevliga huvudvärken som jag inte aaaalls känner till anledningen till ;) Oskyldig
Idag blir det en lugn dag, ska åka och plocka upp en kompis som ska åka med mig till stallet. HON mår garanterat sämre  än mig idag :p Och jag lider med den tredje av oss som var ute igår, hon hade morgonfodringen i stallet kl 7 imorse..

Cilla89a
0

God dagens.
Vi har inte ätit någon påskmat ännu ;) Det blir hos släkten imorgon.
Dock slank det ner en påskbakelse igår, men så var det lördag och på lördagar får jag unna mig något :P

Jag sov länge idag, klev som vanligt upp 6.00 och fodrade/släppte ut hästarna, men sedan somnade jag om och sov som en stock till 11.30?! :O Har inte ens märkt mobilalarmet som stod ställt på 10.00. Mäkta förvånad klev jag upp och gick direkt ut i stallet mockade/fixade och sedan fick hästarna lunch hösilage. Brimad har vilodag idag.
Duschat nu och ätit frukost.
Tycker vi har extremt ovanligt kallt för årstiden, haft minusgrader nu flera morgnar i rad :( Och på dagarna kommer det upp i en sådär +6. Och idag har vi ynka +3 och det snöar ute. Känns som våren kommer bli väääääldigt sen i år :/ Vi brukar ju ha en sådär +15 nu vid den här årstiden och gräset börjat ta fart.
Suck.
Resten av dagen blir lugn, deppdag till max, ska bara ligga inne under mitt täcke och glo på film hela dagen.

Medarbetare på Dressyr.ifokus