Till Salu:)
Inga hästsaker direkt men oj så söta! Nu har vi fått kattungar och vi skänker bort dem till dem som vill ha!:) Stallkatter, ca 3 veckor gamla. 1 helgrå i mörkare nyans, en ljusgrå med 4 vita tassar och liten "bläs" och 2 st svart,brun,vit randiga.
Har inga namn ännu så kom gärna med förslag. Kan lämna mamman vid 12 veckor gamla:)

:)
Bra att du följer reglerna om att kattungar inte får flytta hemmifrån förrän de är 12 veckor. Blir så glad när man läser att folk tar sådant ansvar för de små liven.
Tyvärr har inte jag lov av min sambo att ta mig an fler husdjur som det är just nu. annars hade jag kunnat tänka mig en.
Berätta gärna lite om föräldrarna om du har koll på pappan, annars så brukar man ju veta vem som är mamma, samt hurdana de är i temperament och sådär. Kanske blir lättare att hitta he mtill dem då.
Lycka till. :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Ja jag ger aldrig bort dem innan dem är 12 veckor:)
Tyvärr så vet jag inte vem pappan är men jag kan tänka mig vem det är. Jag vet ingenting om den katten förutom att han är grå och långhårig.
Mamman är jättebra i temperamentet, hon är hur snäll som helst och underbar att hålla på med. Hon är duktig på att fånga möss och är en riktigt bra mamma:)
mamman på bilden:D

Nu kommer jag att börja ta betalt för kattungarna för jag har fått mycket kritik för att jag ger bort dem. Om köparen vill att den ska vara kastrerad och vaccinerad osv innan h*n köper den så kommer jag ta betalt för hur mycket det kostar. Annars kanske det kommer att kosta runt 100-200 kr.
#2 Är det en hane eller hona?

#6 det är en hona:)