Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1045 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 27/3

Hej hopp!

Nu har vi varit o röjt i trädgården samt jag har varit ute på promenad med både Millan och Garcon. Millan har dessutom fått börja gå med träns nu och det går jättebra!

Nu ska här röjas och sen handlas för lördagsmiddagen.

Ha en skön vårlördag!Glad

Lothar
0

God kväll, I dag har vi tävlat och trots en klantig felridning (som jag bara väntat på att jag ska göra…) så red vi ihop 60% i vår första LA:1, Sessan skötte sig exemplariskt det är bara jag som måste *börja rida också* :-)

Annars har det inte blivit så mycket med något, utan en skön slappardag.

God natt/Maria

Cilla89a
0

God kvällens, har inte så mycket att skriva, är trött som en jäkla gnu! Upp 6.00 fodra/släppa ut hästarna, mocka/fixa stallet, duscha och sedan 7.30 körde jag till stan, mötte upp en vän, sedan har vi kollat på hopptävlingar till 17.00, då jag var tvugnen att köra hem och ta in mina pållar, men det var en hel klass var 17.00 när jag körde Foten i munnen Helt sinnessjukt mycket starter och ändå började tävlingarna 8.00, och efter en 9 timmar i ridhus kan jag säga att jag frös som en naken eskimå.
Hann så mycket som innanför dörren och få i mig lite mat, sedan däckade jag i soffan och sov till 20.00, kollade sedan lite på tv och gick ut och fodrade kvällsmat till hästarna vid 22.00.
Och nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Ska ju ställa om klockan med, så det blir en timmes mindre sömn, attans.
Imorgon blir det ännu en lång dag i ridhuset med mera hopptävlingar och ännu mera starter, enligt mina beräkningar kommer det vara slut vid 22 Tyst Imorgon ska det i alla fall bunkras upp med filtar ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

#1 Härligt med en 60% are!

#2 Nackdelen med hoppningen, måååååångar starterOskyldig