Me nva bra du påminde mig! Bellagio ligger med som en eventuell partner i år då nu inte Krack verkar bli kvar i sverige.

Vad mkt de lagt ner på att filma och lägga upp det ordentligt! Super bra verkligen :)

Vad kul, hann titta lite nu innan ridpasset sen vet jag vad kvällen ska spenderas med 
Blev inte så imponerad av Okeanos men Flash Dancer har goda förutsättningar och ser himla bekväm ut att rida på..mm ska bli spännande spännande att se resten senare..

#3 Jag gillade inet helelr Okeanos riktigt, framförallt traven var väldigt märklig. Tycker altlid det är svårt när de visas ridna vuxna och säga hur mkt som är ridet och hur mkt är att hästen rör sig så. Lättare med yngre hingstar där de inte påverkas så mkt under ryttare ännu och rör sig mer naturligt så man ser vad de faktiskt har för gångarter och inte bara framridet…

#4 gillade inte heller okeanos, de är sprattel fram o de händer INGET bak, iaf till en början, efter galoppen blir de bättre men inte helt bra. De måste ju rida fram hästarna innan så de kan ju inte skylla på de tycker jag

#5 Är inte säker på om du missförstod mig eller om jag missförstår dig nu med "framridet", jag menade framridet som frammanipulerade rörelser, inte som framriden på viset uppvärmd.

#5 Skönt fler än jag som tyckte att bakändan var långt ifrån aktiv, han släppte bakbenen i vissa steg och lyfte dom knappt i andra, efter galoppen var han bättre men ändå…

#6 Tror inte någon missförstod någon
men de jag menade va att han blev bättre i rörelsena i traven efter galoppen, dvs när han är varm i kostymen, o då drog jag en parallel (?) till att han måste ju vara uppvärmd/framriden innan men ändå blir de så

Jag tyckte Okeanos såg allmänt besvärad och spänd ut :/
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#9 Vilka trevliga bilder!
Jag själv stod i valet och kvalet att boka Santiago eller Bellagio, men tummar för en äldre gosse i år.

#9 Jätte fina bilder :)

#11 Varför inte Saigon? Om Santiago musklar upp mer så tror jag han kommer likna sin far något enormt :)
#13 För att jag tycker Santiago har en helt ótrolig mekanik och tror att han kommer få lättare än sin far för passage och piaff sen gillar jag Flemmingh inslaget