Ridbilder Blacky!
Ja något storartat verkar ha inträffat!
Dels har en fotograf lyckats infinna sig i ridhuset samtidigt som oss, OCH jag verkar nu kunna ladda upp resultatet här på forumet! Håll i hatten!
tagna 28 februari
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Nejdå, jag är inte lat! Försöker inte alls undvika att använda magen (A)

Vilka fina bilder och så himla kul att se er!
Riktigt dressyrekipage

Fortfarande lättridning, och en skänkel som Maria hade hade skrikit sig hes på om hon sett! XD

Sååå fina!
Vad är det för schabrak du har på honom? Det ser ut att ligga perfekt.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

det är ett equiline
vågar knappt använda det, är så rädd om det. haha

Vad tror ni, är det mycket fullblod i? =)

Nejmen vad fint uppklädda ni är! Jag som tyckt mig läsa att du inte klär upp dig så vidare tjusigt?
Och vad avundsjuk jag blri på hur snyggt du är bygd med långa smala ben!

vad fina ni är :) har du fått ordning på ridningen nu? ser så ut i alla fall ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#21 I schabraket menar du? … Nä skojja bara *fniss*
Jag kan inte säga att jag ser så värst mkt fullblod i honom, men riktigt fin var han, ooavsett ras/raser
Urtjusigt Peppe 

Ser ni så konstig svansen är också? Halva är jättetjock, men den nedre delen blir helt plötsligt mycket tunnare. Blev så i somras, vet inte om han fastnat eller om unghästarna tuggade på honom. han som hade så tjock fin svans hela vägen ner innan =(
#22 mja klär upp oss gör vi ibland, däremot tävlar jag aldrig 
och långa ben vet jag väl inte! men man får välja bilderna med omsorg 
#23 ja det börjar reda ut sig nu, takten börjar komma i galoppen också men den är väldigt skör och han tappar den direkt om man gör minsta miss. men det ordnar sig nog till slut! =)
#24 jag tror iaf han är nån form av fullblodskorsning, med nån ponnyras i också =)
#25 Jag röstar på tuggad svans! Gabrielles svans är halvtuggad i nedre delen och Tjalles man och svans rök 08/09 eller ja inte hela men delar av..

Dessa unghästar! hoppas dom blivit klokare inför denna sommar och väljer någon annan hästs svans 

Ingen mer som vill kommentera denna sensationella händelse? Ni som brukar ha så mycket åsikter annars ;)

Åhh va kul o se bilder på er! Va fina ni är! 
Har oxå ett gäng såna schabrak, de är helt underbara. Säljer de mesta i hästväg nu men dem håller jag hårt i 

Härliga bilder! Ni är jätte fina 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg