God förmiddag 17 mars 2010
Klockan har hunnit bli straxt före 10, Har fodrat och skjutsat barn vid två olika tidpunkter, släppt ut och mockat. Fixat fram rena lindor och ett rent schabrak till träningen som är om 1,5 timme.
Jäkla snö!!! Var ju inte roligt att vakna upp i morse och det ligger 5 cm (minst) snö över hela stallbacken, suck ska det aldrig ta slut?!
Har VV i kväll ska bli spännande att se om det är nån ändring på vågen…
Ha en bra onsdag//Maria
morrn!
idag så ska matchokarlarna rida! :D ska bli så jädra skoj o se detta :D
två av de stackars 4 pojkarna ska dessutom rida barbacka iom att jag ännu inte har fått varesig stigläder eller sadelgjord till harrys nya sadel ^^ Så det blir klart intressant :D
Kamera ska medtagas :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
# Väntar med spänning…..
maria
Godagen!
jag är lite frånvarande då jag just nu håller på och ska bestämma hingst inför årets säsong!
Det jag kan avslöja är att det nya stoet är ett arabsto med polskt och ryskt blod, en stor stumpa på 1.60 som lämnat väldigt trevliga barn!
Mer info kommer om ngn dag!
Annars så är min barn sjuka eller har precis varit, just nu är det suva och hosta kvar.

God dagens.
Gick upp 6.00 fodrade/släppte ut, för en gångs skull var det plusgrader +2, kan inte minnas sist jag klev upp 6.00 på morgonen och fick se plusgrader på termometern, vår på G? :P
Gick sen in och sov vidare till 10.00, gick ut med hunden, mockade/fixade i stallet och gav hästarna lunch hösilage, bytade även täcke på Brimad, lite tufft att gå med 370 g när det är +5, så det blev 100 g som fick åka på :)
Duschat nu och ska göra frukost.
Ikväll är det Jan-Ove träning, men rider inte förrens 20.00 vilket jag tycker är lite väl sent, men det är bara till att gilla läget.
Pappa ska filma :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Goddag!
Mår fortfarande inte helr 100, men jag lever iaf. synd att klaga!
red lite barbacka igår, flummade mest runt men han verkade inte misstycka. skrittade sen en kompis häst.
innan dess hade jag en heldag på bondgården, hann med en hel del! började med att kolla på klövverkningen, sen åkte vi lite lastmaskin innan vi gick och mjölkade för hand, haha! sen blev det en tur med traktorn och fodervagnen, sen ännu mer lastmaskin som avslutning. rätt roligt ändå =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

God eftermiddag
har inte fått mycket sömn alls inatt. Somnade vid 3 och vaknade av väckarklockan kl 5, så jag bestämde mig för att strunta i praktiken idag så jag kunde sova. Men jag kunde inte somna om men har ändå inte fått något gjort.
Vid vid 7 gick jag ut och släppte ut hästarna och gick VÄLDIGT försiktigt! Hade ingen lust att halka igen och ändå var jag påväg ner på marken när jag skulle in men fick upp balansen:)
Ska väl snart ut i stallet men hjälmen kommer inte på huvudet de närmaste 6 dagarn:( Jag som är sååå ridsugen, men men så är det..

Haha oj jag verkar kunna bifoga bilder helt plötsligt!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~