Tävlar!!
I mårgon tävlar jag och har ett par frågor sk jag ha tjocka eller smala knoppar och ska jag ha många eller får
Och skulle deta shabrak passa på honnom ??
Lägger först ut en bild på honom så ni kan bedom hals/knobb beslit mm.

Jag tycker det är finast med färre knoppar som är lite större,
11-13 stycken.
Brunt är alltid snyggt
Men på tävling har jag vitt, beige eller creme färgat schabrak.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Ok 11-13 knoppar =)
ja jag va på väg att köpa ett crem på hööks du vet de med häst på fins ävän i gränt ovh murkblot. Ooch brodera våra namn på den. men de blev istället ett på lyckås.
Sen är de inte en så alvalig tävling typ mer kul grej. De är handyhorse om ni vet va de är men med form krav tror jag.
Jag lägger ut bilder sän om jag hittar någon som tar bilder.
Tack för svar =)
Tävlade idag de va ass kul. Först i uppvärmningen gick han gäte fint. Sen när vi skulle ut och rida banan då ville han inte jobba men ni kommer se hur glad han va. Hästarna får inte göra sådana skager för storhäst ryttarna rider aldrig gymekana eller något sådant =)
Nu blev bilder na inte bra me dem duger =)
Vi kom på andra plats . Ha tyckte de va så kul att slippa formen han älskade dena dag. Och på något sätt visste han också att de va jag som red honom. För han va la huvudet på axeln efter Rid turen och putsa på mig. de brukar han inte göra på tävlingar ovs vad de är för slag av tävling.
De känns värkligen som att vi passar ihopp. Och många mamor gick fram och sa de både dem jag kände och inte.
Vi kom på anndra plats.

grattis :D