Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: om-sajten
Läst 1296 ggr
Lothar
0

oläst meddelande

hm jag har fått ett meddelande, men när jag klickar på kuvertet så kommer jag in på nån privat sajt och jag lyckas inte få fram nån meddelande, det är säkert superenkelt, men jag lyckas inte få fram nåt!

Nån som kan hjälpa mig, blir lite irriterad över att kuvertet blinkar hela tiden…

maria

jsca
0

meddelandena finns till vänster ;P alltså inte rakt fram som man är ''van vid'' :)

Lothar
0

ok  ska kolla om jag fattar..Skrattande

mvh maria

Lindbygarden
0

Japp och jag har skickat med till dig så det står nog Lindbygarden fetstilat inunder liten rubrik på vänsterkanten!

Lothar
0

Nä jag får ge upp, det står nåt om att jag inte har behörighetFörvånadhur jag än klickr till vänster i bild när jag först har klickat på mitt blinkande brev så går jag till vänster och där klickar jag på inkorgen som har en pil till ett orange område med en vit fyrkan i med ett lås i sen händer inget merRynkar på näsan så om nån skickat mig ett meddelande och jag inte svarat så vet ni varför,,

maria

Lindbygarden
0

hmmm…

vad står det i vänsterkanten?

Lindbygarden
0

Du ska inte klicka på nyckelhålet utan dina medelanden ska ligga under den rubriken.. Du klickar bara på de inunder..

Lothar
0

Tack tack, nu äntligen förstod jag, hm det tar ett tag innan poletten trillar ner//mvh Maria

Lindbygarden
0

#7 Va bra att det fungerar nu! men vet ju inte om det är en bugg eller liknande.