Hästannonser.se UPPHÖR!?
Vaf*n!
Den bästa sajten för att hitta det man letar efter försvinner! Där har ajg hittat mest grejor någonsin, sadlar, tränsdelar, böcker, allt i hästväg och nu ska dom klappa igen!
vad har vi kvar då? ett mer eller mindre värdelöst system på bukes annonssidor och hastnet. thats it, förutom blocket…. Nej nu skiter tradera i det blå skåpet då det är de som äger hastannonser.se :/
Nu blev jag verkligen ledsen!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Usch, vad dåligt! Samma sak som med den som las ner förra hösten!
#1 ja vad var det den hette?

#2 Jag kommer inte ihåg ärligt talat, Annonsdirekt tror jag ägde den? E… nånting hette den nog.
det var väl equippa de la ner i höstas.
Tycker med att det är dåligt att de ska lägga ner hastannonser.se tycker om deras sökmotor, att man kan välja lite mera på vad man söker efter, exempelvis prisklass, län, kön, ålder osv

#4 Jag håller med dig! Hittade precis lite roliga saker därmed. Så tråkigt!
mkt trist, gillar också deras sökmöjligheter

Jag gillar inte hästannonser men är in där med jämna mellanrum o kollar o såg igår att den skulle läggas ner. Tycker alltid de är samma skumma annonser o skräp där
Neeej ;o
hastannonser har ju allt…
Jag gillar inte heller hastannonser.se för det känns mest som om det är massor med medryttarannonser och annat, men visst är det synd att det läggs ner.
Tycker att det var synd att equippa lades ner också.
Medryttarannonser och sköthästannonser gör inte mig något. däremot de som försöker sälja sina bratzdockor och illegalt importerade pingpongögda-väskhundar som är fulla av hjärtmask kan ju dra åt fanders.
Tråkigt då det är min favoritsida,
men kan hålla med om att det finns en del knepiga som annonserar där. Här i GBG området är det en som annonserar i princip dagligen, masor av utrustning men sakerna verkar inte finnas då det inte går att få till en träff. Den människan använder sig också av olika namn ibland.

Neeej
Först Equippa och nu hastannonser! Nu är det ju bara hastnet.se den ända vettiga kvar. Men de har så dåliga sökmöjligheter där
Men Men…
Hästnet är ju jättedålig om man ska söka på medryttare osv, man måste gå igenom alla annonser.
Sen finsn ju visst medryttare.se men det är ju långtifrån alla som annonserar där.

Glöm inte bukefalos, dom har fått ett lyft sen equippa la ner
bukefalos är helt ok tycker jag.. sen får man ju inte glömma att hästnet, hastannonser och buke bla är grattis att annonsera på.
#14 fast buke är så fyllt med reklam o skit samt att deras system för att söka på är rätt B. Har aldrig gillat deras sökmotorer. Sedan de gjorde om köp o sälj så har det dessutom blivit i min mening ännu sämre.
Här finns en annan gratis annonssajt. Har själv knappt varit inne på den än så jag vet inte hur bra den fungerar.
Idhults Welsh Cob Stuteri - www.welshcob.se
#17 Spännande, ska kika under dagen!
#17 verkar ju ok iaf. :D
Grymt tråkigt. Hade ingen aning att den hade lagt ner, och nu behövde jag hästannonser.se och så finns det inte. Tråkigt! Hittade min medryttarhäst genom den sidan.
Finns inga bra nu för tiden, gillar verkligen inte hästnet, fattar nadakolada, går inte heller att söka på en speciell stad.

Den har ju varit nere rätt länge sedan, tycker det är jättetrist! Dom hänvisade ju till tradera eftersom de har kvar den hemsidan. Iallafall, trist, gillade den verkligen!
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Prova horselink.se
Skynda långsamt så går det fortare.
Har ni hittat den nya annonssidan som är uppbyggd på samma sätt som hastannonser.se?
Idhults Welsh Cob Stuteri - www.welshcob.se
#23 dom fick jag mail ifrån nu att den är nystartad hehe… undra om det blir något bra med den sidan…
Här har jag hittat ännu en annonssajt som är nystartad.
http://www.ridsportannonser.se
Verkar som dom har en rätt smart sökmotor där man kan ange exakt vad man söker efter. Plus att man inte behöver skapa något konto för att kunna annonsera.
Här är en sökmotor för hästannonser som indexerar de största hästannonssiterna så du slipper leta på flera olika sidor.