God morgon 7 mars
Var ute och fodrade vid 6.30, brrr kallt idag med, -13 grader. Ska till ridhus idag vara där vid 9,00, tävling 21 mars så nu gäller det att trimma;-)
Senare blir det en sväng till Ikea, sonens rum renoveras och han behöver bla en ny bredare säng, sen fyller han år i morgon så nåt spel ska inhandlas också. Dottern fyllde år igår så det är mycket tårta här nu, inte bra med tanke på min VV start i onsdags.
Ha en bra dag!
Maria
Godmorgon!
var ute vid 07 o upptäckte att en viss ponny saknades!! Dörre vart inte stängd ordentligt så en viss herre tog en promenad.. gick inte att finna ngnstans så jag letade över hela byn..
Döm av min förvåning när det visade sig att liten ponny klättrat över balarna o det som stack upp var två öron ute på logen!!
Bushäst!!!!
Men han fick så fint klättra tillbaka över igen, nåväl alla fodrade och utsläppta..
Nu följer en rätt spänd väntan på vilken av hingstarna som ska stationeras på flyinge samt prissättning.. Givet är att vi gääärna vill använda Krack C i år om han blir kvar här i Sverige samt om det inte handlar om astronomiska siffror..

Gomorgon!
Jag har varit ute med vovvarna på morgontur o ätit frukost. Ska snart börja duscha o göra mig i ordning för dop idag. Ikväll åker vi till mamma på middag o sen MÅSTE jag se nästa ledtråd på Eniro's skattjakt kl 20:45 på 4:an, är helt fast i den där skattjakten, så sjukt rolig!
Lång sovmorgon här idag.
Jag ska grejja litet härhemma idag, försöka fixa ihopa en barbackapad till ridlektionen ikväll. Har ju sålt bägge sadlarna så är sadellös tills den nya sadeln kommer nångång inom 2 veckor.
Sen får man se om jag ska ut till stallet vid 2-snåret eller senare, beror på om jag kan åka med en annan tjej ut eller ej. Vid 17 ska vi sadla up hästarna och börja rida bort till ridhuset för att rida lektion kl 18. Första lektionen i år, barbacka ^^ känns inte helt stabilt, men till nästa lektion igen så kommer jag ha den nya sadeln iaf. Så det blir nog tårta framöver med tanke på att jag är så klen på att rida ordentligt barbacka ^^
Sen efter lektionen ska jag hem och titta på film med polarna som kommer över vid 20-20.30-snåret.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#1 hahahahaha, sicken buse
God dagens, jag gick upp som vanligt 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, gick in och sov vidare till 10.30, gick direkt ut i stallet mockade/fixade, gav hästarna lunch hösilage och sedan bytade jag täcke på Brimad, lite förvarmt att gå med 370 g Rambo Wug när det är +2, så det blev 100 g Rambo duo som åkte på. Tur att man bor på gård, så man kan byta täcke efter väder, för imorse var det minsann -10 när jag släppte ut vid 6.00.
Brimad har vilodag idag.
Skulle igentligen varit årsdebut idag, LB:1 och LA:1, men jag väntar med årsdebuten till det är varmare och snön är borta, har ingen som helst motivation övht :(
Så ligger det till. Duschat nu och ska strax köra till stan och hämta syster. Resten av dagen blir lugn.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

God kväll!
I natt har vi haft film-maraton. såg 4 filmer i sträck. eller ja, 3 och lite på den 4e. somnade strax efter 4 i natt haha. men mysigt var det =)
red ut en sväng idag, Blacky var rätt spänd å gick o fnös men fram kom vi iaf =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~