Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettdressyravel
Läst 1943 ggr
ThunderClap
0

bruksprovet

Har vi några speciella förhands favoriter vi håller tummarna för?

Bilder på 4åringarna är upplagda nu iallafall :)

Cilla89a
0

Bellagio helt klart, han var ju rysligt fin på championatet i höstas som 3 åring, så otroligt rörlig och galoppen glömmer jag inte, jisses säger jag bara. Och han vann 3 års championatet med om jag inte minns fel! Så han ska bli intressant :)
Kommer man kunna se något från webb tv? Eller man måste släpa sig ner till Flyinge?

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

Tror det kommer visas from onsdag?

Jag har mest ögonen på Krack och hans son.. Däremot tycker jag bla Flore Star verkar spännande! e Florestan o undan samma mamma som Corlensky G. Håller med om att Bellagio såg väldigt fin ut som 3åring..

Också nyfiken på Gränsbos nya e krack c- garbaldi

poppar säkert upp fler när jag scannar listor o bilder!

MiaMaria
0

Många som är intressanta men jag måste ju sätta en extra push på I Do Kiss som går bland 4:åringarna, hade hand om honom hos Sigrid o de är en underbar hingst! Blev 2:a i höstas på breeders.

Längtar tills de börjar komma bilder o lite resultat, än är de väldigt knappt, tyvärr, inte lika snabba o raska som ifjol.

Lindbygarden
0

Forward var väldigt snygg tycker jag, likaså Bellman!

[trollduva]
0

var där en sväng och tittade idag och dom jag fastnade mest för var tabasco,turmalin,forward och bellman

marinelady
0

Hm någon som kollat linje aveln på winter aconite? Det är i tajtaste laget… frågan är om man kan få en utavels effekt av honom…

Lindbygarden
0

#6 Japp det är verkligen supertajt!

Dyblygiad
0

Lemonero och Bellman är  2hingstar som jag kommer att hålla ögonen på. Jag ska inte ner, är stallvakt då stallägaren är på bruksproven, man jag ska följa via webben.

Tycker att det är roligt att se Urbino blod representerat samt att det finns hingstar som inte är så stora utan mer i min höjd Glad

Lindbygarden
0

Lemenero fick avbryta, var istadig och slog sig själv så han blev halt.

Lindbygarden
0

Här är en sida som rapporterar bla från bruksprovet. Intressant läsning och lite bilder på hästar och folk!

http://sporthastportalen.com/?p=3602

Dyblygiad
0

Kul att Bellman går vidare till fas IISkrattande

Lindbygarden
0

Verkligen jättekul! En snygg hingst är det!

för er som vill se bilder på hingstarna så finns de här om ni klickar på startlista. det kommer även att gå att se film på hingstarna allt eftersom.

Alla bilder ligger inte heller upp ännu men de kommer!

http://online.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/655

Dyblygiad
0

Går han igenom är han en stark kandidat till Gulan Tungan ute

ThunderClap
0

Tittar på tre-åringarnas extriörbedömning nu och vilken skillnad det är på hästarna, hur välvuxna de är för åldern, hur de är i tempramentet, hur väl förbedera de är osv.

#10 Sidan fungerar inte för mig, står att den är borttagen?

Lindbygarden
0

#13 Ahaaa!

Har kikat på löshoppningen av treåringarna och Connaisseur samt Charmeur är riktigt fina!!

Cilla89a
0

#12 nog tycker jag allt att jag skymtar Jan-Ove må tro? :P

Medarbetare på Dressyr.ifokus

[trollduva]
0

16#man kan inte missa hans flintSkrattande

Lindbygarden
0
[trollduva]
0

som en kille sa som satt bakom mig:ser att månen är full i dagTyst

Dyblygiad
0

Yes, Bellman är AB tom 2015Skrattande

Lindbygarden
0

Japp!!

Bellagio, Chasmir och Connaiseur såg riktigt fina ut!!

Dyblygiad
0

Det som är roligt med Bellman är alla gamla hingstar han representerar med sitt blod Chagall, Lansiär, Urbino, Drabant, Indus och Rokad.

Hingstar jag känner igen sen jag höll på med halvblod. En mkt intressant pojke för min Gulan! Återstår bara att se vad han kommer att kosta, Hermes är också en favorit tillsammans med Master…….tur att snön ligger = inte dags för betäcknignar ännu ;)