God dagens 3/3 2010
God dagens, vad händer hos er idag?
Gick upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, sen gick jag in och sov vidare till 10.00, bytade om och traskade ut med hunden och sedan mockade och fixade jag i stallet. Inget ridhus idag, mammsen har blivit sjuk :/ Kanske fått en släng utav det jag hade? Så det fick bli vila idag för Brimads del, eftersom snön har blivit alldeles hård och konstig och plogade grusvgen är rena isgatan, så finns det bara asfaltsvägen kvar och där går det ju enbart skritta. Tänkte först ge mig ut och skritta en sväng, alltid nyttigt, men eon är här och tar ned el-ledningsstolparna längs vägen och det är bara korkat att ge sig ut och tro att Brimad inte skulle flippa ut helt ;)
Men attans så najs väder det är idag, även om det är -1 så är det klarblå himmel och solen skiner, vårkänslor som tusan :D: D Så jag ställde mig och ryktade Brimad i hagen medans han stod och käkade lunch hösilage, han njöt han med :) Så härligt, tror inte bara det är vi tvåbenta som längtar efter våren och sommaren minsann :)
Duschat nu och resten av dagen blir väl lugn. Ska ner om byn och ta ut pengar till hovslagaren som kommer imorgon som jag förövrigt bävar inför, måtte Brimad vara snäll! Och sen ska jag in till stan ikväll och kolla på hoppträningarna :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

God dag
Har just åkt lite häst och vagn en tur i sammhället, med hunden på släp ;P
Blir ridning senare, har träning imon så får väl köra lite basicgrejer idag.
Imorgon kommer min kompis' ponny att tas bort i stallet (Haags här på forumet). så himla tråkigt! =(
den kommer från "otursstallet" jag skrev om tidigare i vinter. 3 av 4 hästar är snart döda inom loppet av ett par månader bara…. den 4e lurade döden med ett fånganfall istället…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Godag!
Jag jobbar, kväll som vanligt. Va ut o åkte skidor i morse med hundarna, jisses vilken fart!! Sen till frissan o sen en sväng o köpa hundmat innan jag bänkade mig här. O här sitter jag till 21 o sen e de hem till sängen.

#1 hemskt tråkigt :( vad fattas ponnyn? :/
Medarbetare på Dressyr.ifokus

#3 pålagringar i nacken =(
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#1 Men så hemskt!