Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: övrig-dressyr
Läst 1230 ggr
exitingsvillemo
0

Kör ni era hästar?

Som rubriken lyder; kör ni era hästar?

Som variation till ridningen eller heltidskörning?

Lindbygarden
0

Nope, hoppas dock på att få Tjalle inkörd!

LinaN
0

JAg hoppas på att få tummen ur röven och renovera min rockard nu i vår. iom att Harry praktiskt taget är inkörd nu, har åkt pulka efter honom ett par gånger och nu börjar det ju bli dags att sätta vagn på ocskå, speciellt med tanke på att snön inte lär ligga länge till.

Fördelen med att köra är just att jag kan ta med mig sambon och litet sådär också :D

har planer på att om något år eller två köra till Ale kommun och deras vikingamarknad, göra en flerdagarstripp av det hela hitta någon trävagn eller bygga själv och sen köra dit med all utrustning vi ska ha med oss :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Cilla89a
0

Nope, det gör jag inte, tycker inte det finns någon anledning, mer än att det kanske skulle vara kul, fast absolut inte bakom Brimad i alla fall ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Animal-3
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja Tuffis körs då han är för liten för mig och Peewe är under inkörning han har dragit vagnen några gånger.

Dyblygiad
0

Jag kör både Ida o Celmah. Har startat klubbtävling med dem. Ska ev starta Celmah i lagserien i år.

exitingsvillemo
0

#5 va roligt, håll oss uppdaterade!! Skrattande

EelyCortez
0

Nej! Jag rider hoppning, dressyr och rider ut, skall kanske börja med lite voltige ochsÂ, men ingen körning för min del.

[Grabbarna-A]
0

Japp, russet både rids och körs. Exmooren ska köras in om han blir frisk.