God morgon 1a mars!
Isch, här snöar det tokigt igen….
idag ska jag hinna med litet allt möjligt. ringa till bovärden då vår spolknapp på toaletten börjat krångla massor. Sen ska jag in till stan och träffa en ny kurator samt in på myrorna och tinga sekretären som jag blivit förtjust i.
Sen blir det stallet sent i eftermiddag, om vädret blivit bättre ska jag rida annars så struntar jag nog i det ganska så mycket.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Ja här snöar det också! I övrigt lugnt idag då magarna bråkar..

God dagens.
Gick upp 6.00 fodrade/släppte ut, det regnade och gud så bra det kändes, tänk så glad man kan bli över regn ;) Gick in och sov vidare till 10.00, tittar ut och ser världens snö storm, suck, suck, suck!!!!
:( Hade mer än gärna legat i kvar i sängen, men det var bara att pallra sig upp, byta om och traska ut med hunden, mocka och fixa i stallet och rida Brimad, red ut i skogen 30 min, kändes som vanligt fin. Skönt att det är mindre snö, men fortfarande tillräckligt mycket för att det ska vara rejält jobbigt att plumsa runt i.
Sen fick han gå ut i hagen igen och båda fick lunch hösilage.
Duschat nu och ska strax köra ner och hämta syster vid bussen, sen blir det frukost och kolla på ponnyakuten och sedan ska jag köra och köpa spån senare i eftermiddag, annars blri dagen lugn :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus