God dagens 28/2 2010
God dagens, sista Februari idag, wunderbart, sedan är vintern teoretiskt slut, för Mars är minsann en vårmånad ;)
Gick upp 6.00 som vanligt fodrade/släppte ut, nu ljusnar det tidigt om morgnarna, redan 6.00 är det halvljust, också wunderbart :D Sen gick jag in och sov vidare till 11.00, gick ut i stallet mockade/fixade och sen gav jag hästarna lunch hösilage. Brimad har vilodag idag.
+5 idag, så snön fortsätter att smälta :D Men det sägs ju att det ska komma in snö imorgon och bli kallare i veckan igen :/
Duschat nu och ska strax göra frukost, kollade tv-tablån nyss och till min besvikelse har jag missat dressyren från GHS :( Dem brukar ju alltid sända den på eftermiddagen, och det verkar som hoppningen sändes igår? Då har jag missat den med.
Resten av dagen blir lugn, allmänt tråkig Söndag.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Haha här e minsan inte mars en vårmånad, möjligtvis vår-vinter 
Jag jobbar, min 6e helg i rad, suck! Men nu får jag iaf va ledig två helgen framåt, skönt! Slutar snart o då blir de hem o ta de lugnt en sväng o äta middag, ev köra lite skoter, o sen ikväll ska jag på årsmöte för min gammel-gamla ridklubb i Aspås. Har blivit involvread i den igen då de har startat upp en hundsektion där, riktigt kul!
Så ja, de är vad min dag består av…