Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 770 ggr
Cilla89a
0

God dagens 23/2 2010

God dagens, vad händer hos er idag?

Fick minsann sova större delen utav natten, hur härligt som helst, jag tror och hoppas att hostan är på väg att ge sig :)
Gick upp vid 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, gick in och sov vidare till 10.00, bytade om och gick ut med hunden och sedan mockade/fixade jag i stallet och sen skrittade jag ut Brimad 50 min på den plogade grusvägen och eftersom grusvägen är kort så blev det några vändor fram och tillbaka och Brimad trodde väl jag blivit galen som skrittade där fram och tillbaka. Men skönt för honom att slippa pulsa runt i djupsnön.
Sen fick han gå ut i hagen igen och båda fick lunch hösilage.
Duschat nu och ska göra frukost.
Resten av dagen blir lugn.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

MillaJ
0

God dag..
Varit i stallet på fm och longerat lilla damen. Jobbade jättefint så jag är nöjd. Åkte hem och lagade middag. Fick ett samtal från min tokiga pappa -han hade köpt ny bil till mig :O (pappa kommer ju äga bilen, men det blir jag som har den).
Jag kör ju väldigt mycket bil och det var dags att byta nu, syrran tar min bil och jag får den nya i nästa vecka -det ska bara monteras dragkrok på den och så måste den ju besiktas om då.

FAN VA NICE säger jag bara. Jag har så vansinnigt snälla föräldrar att det är löjligt.

Nu väntar jag bara på att åka in till jobbet för lite utbildning. Tror inte att jag stannar och jobbar resten av kvällen, förkylningen är bättre men de senaste dagarna har det poppat upp utslag på kroppen så innan jag vet vad det är ska jag nog inte sitta och jobba på kontoret. Funderar på om jag är allergisk mot möglet som kom av vattenläckan i huset?

Lindbygarden
0

Hej hopp!

Sitter o klurar på våren och avel..

här är snö snö snö..jag ska nu kolla mail och fixa iordning lite. Ikväll blir det lite arbete med unghästarna och Gabbie..