Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 765 ggr
Cilla89a
0

God dagens 22/2 2010

God dagens, vad händer hos er idag?

Jag satt uppe och kollade på OS-sändningar hela natten, jag kommer snart få psykbryt på denna hosta :(
Gick ut i stallet kl 6.00 och fodrade/släppte ut, sen gick jag in och kollade vidare på OS. Vid 9.00 bytade jag om och gick ut med hunden och sen mockade och fixade jag i stallet och därefter red jag Brimad en vända i skogen, c:a 30 min, stod upp i galoppen och bara lät honom rulla på. Kändes fin och är han inte stark som hulken efter all denna snöridning denna vinter, så skulle det vara ytterst konstigt.
Sen fick han gå ut i hagen igen och både fick lunch hösilage. Duschat nu och ska äta lite frukost. Snöar som tusan ute, jag vill inte ha mer snö nu :/ Känns nästan som det är FÖR mycket snö att rida i.
Resten av dagen blir lugn.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

MillaJ
0

God dag.

Nyss kommit hem från stallet. Har ridit men det gick inte super direkt, Hottie var pigg och jag var trött.. Jag är sjuk igen så jag orkade liksom inte RIDA, så det gick som det gick. Men hon fick ju rört på sig.
Sen handlade jag lite på hemvägen, och nu är jag hemma igen. Blir soffan och smoothies resten av dagen ^^

Lindbygarden
0

Brrr va jobbigt att ha sån hosta!

Här är det lugnt, eftersom tösen haft magsjuka så blev vi hemma idag men om ingen annan blir sjuk så gäller dagis och jobb imorgon.

Här snöar och man blir ju lite deppig måste jag erkänna…Rynkar på näsan