OT - Alla hjärtans dag!
Hoppas att ni alla får en bra alla hjärtansdag med mycket mys och geléhjärtan!
Själv ska jag spendera min dag med hästen (ska iväg och träna) och blogga lite, sedan måste jag ju plugga också, har ju prov imorgon *suck*.
Vad ska ni hitta på för mysigt och roligt idag? 
Mvh Denise!

Trevlig alla hjärtans dag!!
Jag har en riktigt aktivitets dag idag, i morse va jag ut o red i djupsnön på Clabbe, både dresyrade o busade, avslutade de hela över en äng i full fräs, snö nästan till magen på Clabbe, de va sååå härligt!!! Skulle haft en fotograf med…
Nu har jag precis kommit in, har varit på långis med vovven i den härliga solen. O snart ska vi åka till Zickan o Oskar o åka skidor. Zickan jobbar idag så har lovat att motionera hennes hundar, så de blir en lång skidtur, självklart får Gimli följa med då oxå.
God dag..
Jag kom precis hem från stallet. Red ut i skogen en sväng eftersom vi ska träna imorgon. Sen tog jag hand om utsläppet eftersom hon som egentligen hade det, hade snurrat till det och totalt glömt bort utsläppet och är nu i skåne..
Har ni läst i tidningen om 24-åringen som blev mördad inatt? -fick nyss reda på vem det var.. Kände honom inte direkt, men tillräckligt väl för att bli lite smått chockad. Han var en kille som man ALLTID träffar på så fort man går ut på krogen och en kompis har även haft en kortare liten romans eller vad man ska säga med honom. Fyfan…
Nu blir det matlagning och sedan vila…

Phu, här har det varit full rulle hela dagen.
Gick upp 6.00 fodrade/släppte ut, sedan "sov" jag vidare till 7.30, duschade och sen gick jag ut i stallet och mockade och fixade.
Därefter körde jag till stan och kollade på tävlingen, ponnyhoppning med 2 vänner, himmla trevligt.
Körde hem vid 13.00, bytade om snabbt som tusan, och gav hästarna lunch hösilage sedan bar det av på dop, lilla kusinbarnet som skulle döpas :)
Kom precis hem, tagit in hästarna och nu är pappa och hämtar pizza, får minsann lyxa till det när det är alla hjärtans dag och allt ;)
Brimad har vilat idag med. Tror det gjort gott med en lugnare vecka, ridit tis, ons och fre, skrittade bara ut i skogen i tis, skrittade ut i skogen i ons med även pyttelite trav i skogen för att känna på honom, och i fre så blev det trav i skogen och trav på stor 8-volt nere på fältet och något varv i galopp på volt i båda varven.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

jag har varit bakis större delen av dagen typ, är man liten så tar det hårt… men trevligt var det 
har inte ridit idag, hovis har varit i stallet (behövde inte åka den här gången heller! med andra ord inte använt transporten än…) sen har jag stått o klippt en av kusarna i stallet så nu kliar det gött överallt! blir till att hoppa in i duschen innan sängen
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~