Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1094 ggr
Peppe
0

Mycket god morgon 11/2!

Japp, allt är på topp här just nu! Blacky är superfin och viktigast av allt så

tog jag körkort igår! =D

Vad händer hos er idag?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

ThunderClap
0

Grattis, är super skönt att ha körkort :) Till det att man upptäcker hur jävligt dyrt det är att tanka skiten ständigt och jämt :P

Jag är yr efter att ha varit sjuk, skulle ha lämnat in bilen för att se över handbromsen som inte tar för fem öre, men känner inte att jag klarar av ta mig hem därifrån :/

Ska försöka äta lite och se om det går bra. Måste ta mig ut och se över häst, orkar jag ska jag åka förbi hööks och titta på skillnaden mellan nya BoT varianten och gamla och kanske köpa ett par.

MiaMaria
0

GRATTIS Peppe!!

Jag jobbar, fram till  strax efter 14. Därefter blir de hem o latja med vovve o sen ikväll ska vi iväg o träna om vädret vill vara med oss, vovve är inte så inspirerad av träning om de är för kallt eller blåsigt Oskyldig

Cilla89a
0

Grattis, Peppe Skrattande

Jag gick upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna. Sedan gick jag in och sov vidare till 10.00, gick ut med hunden och sedan mockade och fixade jag i stallet och därefter gav jag hästarna lunch hösilage.
Brimad har vilodag idag.
Resten av dagen blir lugn skulle jag tro.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Peppe
0

Tackar tackar =D

MillaJ
0

Grattis till körkortet -jag hade aldrig klarat mig utan mitt (används flitigt :p).

Min dag har inte varit så himla super. Började på bra humör i det fina vädret men sen rök jag ihop med stallägaren -eller ja, hon skällde på mig och hotade att säga upp min stallplats för att jag ska åka och träna för någon annan på måndag. Så där försvann mitt goda humör och det har inte velat komma tillbaka på hela dagen.
På jobbet var det strul med servrarna så vi var ett par stycken som satte oss och sorterade delgivningsbrev och sen gick vi hem en timme tidigare. Så nu är jag hemma och tar det lite lugnt.

Lindbygarden
0

Men jösses! Grattis till körkortet!!!Skrattande

Peppe
0

haha tack!

men nu får gärna snön försvinna så jag kan köra… hm lagligt Oskyldig