Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 859 ggr
Cilla89a
0

God dagens 13/2 2010

God dagens, vad händer hos er idag?
Jag gick upp 6.00 och fodrade/släppte ut, sedan gick jag in och sov vidare till 10.30, gick ut med hunden, mockade och fixade i stallet och sen gav jag hästarna lunch hösilage.
Brukar ju vanligtvis åka till ridhus på lördagarna, men anläggningen är uthyrd i helgen då det är tävling, ponnyhoppning.
Har kommit 1 dm snö under natten så vi hade inte kommit iväg till ridhuset ändå eftersom dem inte plogat här.
Brimad vilar idag.
Duschat nu i alla fall och ska strax köra och handla med pappa. Resten av dagen blir lugn, melodifestivalen ikväll :D

Medarbetare på Dressyr.ifokus

ThunderClap
0

god dagens!

Jag mår fortfarande ruttet. suttit och jobbat på att skriva om ett jobb-dokument, är petigt med ordval och att få med alla saker och sånt och mitt huvud är inte precis på topp.

Jag har slappar-dag som vanligt typ Oskyldig har varit och handlat, ätit lite kräm och möjlk till lunch nu och ska ut och göra stallsysslor, tror jag ska träna lite uppsittning på hästen, var ett tag sedan så. Sedan ska jag göra paj till ikväll och laga räksoppa. Ska väll fortsätta pillra på det dumma dokumentet genom dagen med.

Lindbygarden
0

Godagens!

Här är vi i stort insönade/inblåsta!

dessutom hade ngt av hästarna lyckats riva delan av hagen mot gödeselstaden så vi nu inte kan använda den hagen.. Så det var till föer sambon att försöka skotta en gång i vallar på en meters höjd ut till andra hagen..

Vi sitter nu och inväntar kvällen och första svenska alteterna i vinter-OS!