God dagens 8/2 2010
God dagens. Vad har ni hittat på idag??
Jag gick upp 6.00, fodrade/släppte ut hästarna i hagen, gick in och "sov" vidare till 8.00, gick direkt ut i stallet mockade och donade och sen tog jag en snabbdusch och kl. 9.30 körde jag 7 mil till Kristianstad för att träffa min coach, fullständigt meningslöst!!! Vad är det för ett korkat system dem gjort???
Kom hem vid 13.00, gav hästarna lunch hösilage, slängde i mig lite frukost och sen körde jag och pappa till Halmstad och kollade på hästlastbilar hos en återförsäljare, så extremt djävulskt granna var dem :D Fick provköra och hela faderullan, riktigt, riktigt nice!
Kom hem precis nu vid 17.00.
Skapligt trött efter allt bilkörande idag.
Brimad vilar idag eftersom jag har haft fullt upp hela dagen lång, men han ska ju ändå få en lugnare vecka, så det passar bra.
Resten av kvällen blir lugn, ska nog ta mig en powernap tror jag ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

God kväll
Har varit på körskolan typ hela dagen. nu är det nära!
Ska rida både Danne o Blacky idag. Dannes ägare blev sparkad mitt på skinkan av hennes unghäst igår så hon kan inte rida. HAHA
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

god natt!
Jag har idag haft sovmorgon, tog mig ut till hästen och försökte göra rent honom lite inför kommande vet.besök (säger något om hur ofta och noggrant jag borstar min häst när jag gör det två dagar innan). Så kom min hovslagare och drog av sko som hade blivit tillbockad och rättade till. Sedan skulle jag hjälpa stallkompis lastträna häst lite, men hon fick inte fram transporten i snön, så jag stack.
Har varit och jobbat och bråkat med hundägare om pengar. Och upptäckt att vad som i fredags var 1 person, igår var 2 personer ikväll är 3 personer i mitt hushåll som nu är hemma och spyr. Jag har redan stulit massor med handssprit och ytsprit och försöker hålla hygienen uppe för att inte bli smittad, men stinker jävla spya överallt känns det som :S Funderar på att bädda någon soffa i källaren och gå och lägga mig där, undrar hur bra jag sover bara. Bläää.