Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 888 ggr
ThunderClap
0

God morgon 1/2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon eller god dag? Är inte säker på när det går över ifrån det ena till det andra.

För mig är det god morgon, för jag steg upp vid 9 och har utdragen frukost och slö tid först. Nu ska jag ringa lite samtal som måste göras för att sedan ta mig iväg på sånt som görs varje dag: rasta extra vovve (bara en idag) och ta mig ut till hästen. Har besök för veckan utav kompis så ska sedan ringa honom och se om han är uppe och se vad vi ska hitta på idag.

Filmklipp ifrån igår på vad min pålle gör hela dagarna i hagen.

Lindbygarden
0

Pojkhästar!

Godagens!

Ska sätta mig och planera resten av veckan. det blir en del med dagis och jobb.

I övrigt försöker jag få lite lite koll på trick och NH då jag tänkte ha lite att pyssla med med hästarna här hemma! I övrigt händer inte mkt här idag.

LinaN
0

Vad härligt det såg ut när de härja killarna! :D

Jag städar för ovanlighetens skull… *irony* ska till arbetsterapeuten senare är det tänkt men min kropp är inte alls sams med mig, finns viss risk för magsjuka känner jag…. magen är orolig och knorrar oroväckande.

försöker byta bort hästen också…. kan inte rida om magen känns såhär, och hade vart skönt o bara få vara och städa o grejja i hemmets lugna idag.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Cilla89a
0

God dagens.

Gick upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, suck, har fått ännu mera snö under natten :( Helt galet vad mycket snö vi har nu alltså!
Gick in och sov vidare till 9.00 bytade om och gick ut med hunden, mockade och fixade i stallet och sen red jag Brimad, travade fram i skogen och sen red jag ner till fältet och red i snövallen fram och tillbaka några gånger i trav och galopp. Kändes fin, och jisses vad han fick ta i, var ute drygt 40 min och han var rejält svett när vi kom tillbaka till stallet.

Duschat nu och ska strax köra ner till bussen och hämta syster.

Vet inte riktigt hur det blir resten av dagen, ska ev köra till stan och träffa en vän. Men jag vet i tusan, ska in till stan ikväll och hämta syster, blir en himmla massa körande i såfall.
Men å andra sidan så har äntligen mitt back on track haskydd kommit efter sådär 2 månaders väntan, hade ju varit trevligt att hämta ut det, men det är ju stängt när jag ska hämta syster ikväll ;) Knepigt.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Peppe
0

Go dag

Idag blir det lite special eftersom vattnet gått för stallägaren, så vi får sköta hästarna lite mer själva än vanligt. ska rida båda kusarna också sen. annars hände inte så mycket, pluggar till körkortet mest hela dagarna =) eller borde göra iaf….

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~