God dagens 31/1 2010
God dagens, vad händer hos er idag?
Jag gick upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna. Gick in och sov vidare till 10.30, gick direkt ut i stallet gav hästarna lunch hösilage, och sedan mockade och fixade jag i stallet och därefter gick jag in och tog en varmdusch!
Brimad vilar idag, passar bra eftersom vi har -12 och blåser, känns minst som -35 :P
Resten av dagen då, pappa och jag ska köra till faster och hälsa på samt köra och titta på hus, inte till oss dock, men faster ;)
Men annars blir det lugnt.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

God dag!
Jag har varit ute hos hästen nu och filmat lite och motionerat honom och hunden samtidigt. Så nu har jag inte mkt kvar alls att göra större delen utav dagen, slö tid fram tills ikväll då jag ska åka och möta upp gamal pojkvän på arlanda.
God dag..
Har varit i stallet på fm och red barbacka en stund. Här är drygt -10, blåser och snöar litegrann. SKITKALLT! är fortfarande helt genomkyld, så nu blir det te och inomhusaktiviteter resten av dagen :p
Godagens!
Har idag fokuserat på att få igågn bilarna i kylan samt bakat gotta!
Har tränat en stund med Tjalle ute i hagen. Bara lite lätta övningar såsom back stanna kom och buga.. allt för att aktivera knoppen.
Det lustiga var att Garcon hakade på och backar samt stannar betydligt mkt bättre än Tjalle.. Lite kul faktiskt att båd två var med och "tränade"!