God dagens 25/1 2010
God dagens, vad händer idag?
Här har det kommit en riktig köldknäpp, var -17 grader när jag gick upp 6.00 imorse för att fodra/släppa ut 
Det gick snabbt att fodra/släppa ut kan ni tro, mer eller mindre sprang in och kröp ner i sängen igen.
Sov vidare till 9.00 hade hoppats att det skulle bli varmare, och visst hade det det, -10 men det kändes ändå som ett slag i magen ;) Bytade om, gick ut med hunden, mockade/fixade i stallet och sedan red jag Brimad, travade fram i skogen och sedan red jag ner till fältet och travade och galopperade fram och tillbaka i den djupa snövallen, Brimad kändes kalas.
Var ute drygt 30 min, det fick räcka idag alltså när det är så kallt!
Sen fick han gå ut i hagen igen och båda fick lunch hösilage, och lite extra med ;)
Duschat nu och ska följa med mamma till sjukhuset i kristianstad nu, och när vi kommer hem i eftermiddag ska jag köra och köpa hästmat, krafft groov 125, lucern strå och betfor.
Och sedan ut och promenixa med hunden, och sätta fyr i pannan.
Så jag har att göra idag med andra ord ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

god dagens!
Jag har slappar dag, blev sent efter jobbet igår så sov fram till 11. Åt lunch och tog bilen över för att bara snabbt gå ut med extra hund och jobba lite gå fint. Har nu varit ute hos häst och gjort vad man måste. Dagens pass utövades i hagen och gick ut på att böja halsen och få morot. Var roligt för matte som fick jobba kroppsspråk med båda pålle och andra pållar som tyckte att de också skulle få godis. Pålle fick även träna lite följa fritt och komma på kommando.
Nu ska jag baka lite om jag bara tar mig samman och orkar och så ska jag göra kvällsmat. Skulle behöva damsuga även :/
Fjanton skulle nog behöva väckas så han får se lite solljus innan solen går ner.

God kväll
Ska snart iväg till stallet. Longerar nog Blacky och skrittar sen Nr. 2 en stund. Eller i omvänd ordning är kanske bättre föresten så ridhuset hinner tömmas =)
Efter det ska jag hem o kolla på ROBSESSED, en dokumentär om bara Robert Pattinson 
ibland blir jag lite rädd för mig själv ;P
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Hello!
hemma lite risig, har packat lite barnkläder mm idag samt kikat på lite olika stofamiljer.
Nu ska det lagas mat och sen ska stallet göras, kallt u uschligt men bra för hästarna som slipper leran!