God dagens 21/1 2010
God dagens, vad händer hos er idag?
Jag gick upp som vanligt 6.00 fodrade/släppte ut hästarna. Sov vidare till 10, gick ut med hunden och sedan gav jag hästarna lunch hösilage i hagen, sedan körde jag ner till busshållplatsen 11 och hämtade syster, och sedan mockade och fixade jag i stallet och har precis nu kommit in och duschat.
Brimad har vilodag idag.
Nu ska jag sätta mig i bilen igen och köra och köpa spån.
Sedan blir resten av dagen lugn :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
God dag :)
Startade med en vända till naprapaten -tredje gången på 10 dagar… Och som vanligt -inte skönt alls. Gör så jäkla ont >< men det hjälper iallafall en del.
Sen till stallet för att mocka och släppa ut Hottie, blev ingen ridning för jag ska ta det lugnt efter en sån omgång med ryggen men imorgon ska jag rida.
Nu har jag bara dammsugit över i lägenheten en sväng och är ledig resten av dagen. Vad ska jag göra? Hmmmm

God dag
Idag har jag kört halkan, körkortet börjar närma sig! =D
Har träning för Maria ikväll. gymnastikhoppade igår och avslutade på en lite högre oxer så hoppas att han inte är för pigg och ofokuserad idag =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Idag har jag fått ett definivt ja från ägaren till en häst till att bli medryttare på denna när den flyttat närmare min ridklubb (om en vecka), så idag har jag firat :) ska bli så skönt att späda ut ridningen på ridskola med annan ridning utan att behöva äga en häst när man är student.
Hästen kanske inte är en dressyr stjärna men det är kul med ett litet varmblod dom är som ett vitt papper som ska fyllas på, lättlärda och glada i arbete :)..
Min hund har dessutom blivit opererad idag för de knölar hon har haft, så idag är hon lite nere och deppig efter narkosen, men har fått smärtstillande och tar det mycket lugnt, och operationen blev billigare än förväntat, jippie säger plånboken =)