Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 574 ggr
MillaJ
0

God morgon 20/1 2010

Har haft lite sovmorgon idag för Hotties hagkompis ska åka till klinik i eftermiddag för att hon ska opereras imorgon, så damerna är ute nu på förmiddagen och jag ska ta in dom sen innan jobbet.
Nu är hantverkarna här igen och river i sovrummet -jag är ytterst tacksam över att de var så sena idag och inte dundrade in kl 7 som de gjorde sist.

Lindbygarden
0

Go dagens!

Sitter i soffan och slappar. Barnen är utfodrade och likaså hästarna som också kommit ut givetvis.

Hade lite aktivitet imorse då lille Garcon drog in en bit ensilagebalsplast i hagen och Millan höll på att dööö och tvärvänder och tar ett travsteg och klipper staketet!

Ja jag kan säga att hon hoppar bra med ett jäkla klipp och fina framben och bakbenSkrattande

Bara hoppas hon inte sätter det i system!

Peppe
0

#1 haha dessa hopphästar! :P

sitter i skolan nu, har slutat men går ingen buss förrän 13.05 så får roa mig med annat så länge.

ikväll ska det gymnastikhoppas igen om allt går som det ska.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Cilla89a
0

God dagens.
Gick upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, sov vidare till 10, bytade om och traskade ut med hunden och sedan mockade och fixade jag i stallet och därefter red jag Brimad, travade fram i skogen och red sedan ner till fältet och red i snövallen som i måndags, och lät han mest rulla på i trav och galopp, stod upp i lätt sits i galoppen! Kändes fin, var ute drygt 40 min. Sen fick han gå ut i hagen igen och båda fick lunch hösilage.
Duschat och ska göra frukost strax. Har fått ytterligare 1 dm snö under natten, suck, jag är så helvetes trött på detta vädret nu! Och nu är vi ju insnöade igen så det heter duga :( BLÄ!

Har lite att stå i idag, pappa åker hem lite tidigare från jobbet idag, ska hämta han i stan 15.20 och köra till verkstaden som ska kolla på min bil, och pappa tog förövrigt min ofrivilliga pimpning utav bilen med ro och sa: "shit happens" ;)
Och innan jag ska köra ska jag ut och promenixa med hunden, samt sätta fyr i pannan nere i källaren.

Medarbetare på Dressyr.ifokus