God dagens 8/1 2010
God dagens, vad händer hos er idag?
Jag gick upp 6.00 fodrade/släppte ut i gräshagen -15 grader :O Brrr. Sen sprang jag in och kröp ner i min säng som fortfarande var varm, det gillas :D Sov vidare till 10, bytade om och gick ut med hunden, och sedan mockade jag och fixade i stallet och därfefter red jag ut Brimad 40 min i skogen, kändes fin och pigg, och busig var han med, i galoppen, han bockade, det var inte långt ifrån att jag skulle få kontakt med markytan ;) Kändes ganska dragig i galoppen, lite svårt att få tillbaka honom så mycket som jag ville, han ville att det skulle gå lite fortare än vad matte ville ;) Men så var det också första galoppen på nästan 3 veckor, så han var på hugget om man säger som så ;)
Sen fick han gå ut i hagen igen och fick lunch hösilage.
Duschat nu och packat in mig i diverse duntäcken, huwa, så jag fryser. Ska strax gå ner och göra lite frukost.
Resten av dagen blir lugn, lets dance drar igång ikväll, woho :D
Och idag har jag haft mitt körkort i 2 år :D Det var nog dte bästa jag gjort i mitt liv, att ta körkort, det är nödvändigt när man bor på landet ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#0 Gud vad bra din dag lät! :D Jag förstår verkligen vad du menar med körkortet, jag har haft mitt i lite mer än ett halvår nu, och det är också helt klart bland det bästa jag gjort (att skaffa det alltså)!
Jag är ledig från skolan idag, inga lektioner yeey =))
Sov till 12:30 och sen åkte jag hem till min farmor och åt lunch med henne, trevligt vare. Men ojoj vad kallt det är ute! -18 just nu men det känns som -25…
Resten av dagen blir nog rätt lugn, håller mig gärna innomhus när det är såhär kallt :p
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
hejsan!!
Förstår att Brimad var pigg idag men tvivale va kallt det är! Just nu sitter jag i soffan under två täcken tillsammans med mina yngsta barn.
Har bokat in veterinären tills på måndag, då kommer hon och vaccinerar hästarna, ska också be om recept på avmaskningsmedel då ynglingarna maskas i februari.
Skönt med fredag, i helgen ska vi nog åka till leklandet med barnen så de får ha lite kul!

#3 Vilken cool bild!

#5 Ja de må man säga! Superfin!

han är född till posare!