Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 599 ggr
Cilla89a
0

God dagens 7/1 2010

God dagens, vad händer hos er idag?

Jag gick upp 6.00 fodrade/släppte ut i gräshagen, gick in och sov vidare till 10.30, gick direkt ut och gav hästarna lunch hösilage, samt mockade och fixade i stallet.

Brimad har vilodag idag, som han alltid har på torsdagar.

Usch, jag är så äckligt trött på detta vädret nu, vill bara lägga mig i sängen och bli liggandes där till i vår.
Idag har vi -10, helt olidligt, i alla fall när man har hästar! Jag förstår inte hur folk klarar det uppe i norrland? Foten i munnen

Har precis duschat och ska nu ut och promenixa med hunden i snön. Sedan ska jag köra till arbetsförmedlingen och skriva in mig, dem hade ju stängt i tisdags när jag kom dit. Och sedan ta syster med mig på vägen hem, som jag inte träffat på en vecka, hon har varit i pojkvännens stuga. Nästan så man börjat sakna henne, även om vi så gott som alltid bråkar ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

halludu
0

God Middag!

Sjukt trött idag, har sovit över 12 timmar, har feber som jag brukar ha varje dag, men idag är det nog nån grad högre än vanligt. Har fått en liten förkyldning med.. Men men! Jag lever. Får se hur jag gör med stallet idag.. Egentligen ska Lilleman skrittas men eftersom jag har lite mer feber än vanligt och det är -10 idag så är jag inte så sugen..

Annars idag ska jag bara slappa tänkte jag..