God dagens 6/1 2010
God dagens, vad händer hos er idag?
Jag gick upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen, och vi har fått ÄNNU mer snö under natten :/
Gick in och sov vidare till 10, bytade om och gick ut i stallet mockade och fixade och sedan red jag ut Brimad en sväng i skogen, mestadels skritt idag med och sedan rundan ner om fältet och travade lite, mest på en stor 8-volt, var lättare att böja idag. var ute drygt 40 min och han kändes pigg och fin :)
Sen fick han gå ut i hagen igen och båda fick lunch hösilage.
Nu har jag kommit in från stallet och duschat och ska strax köra till stan och träffa en vän :) Och äntligen kan jag köra min bil, blond som jag är så drog jag handbromsen för några veckor sedan så den frös fast
Så jag har fått slåss med mamma och pappa om volvon.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Goddagens! =)
Jag gick upp för ca. 1 timme sen. Mamma hade morgonfodringen och åkte iväg tidigt imorse så hon tar hästen idag.
Det lär inte hända mycket spännanade här hemma dock. Mitt rum är i stort behov av städning (Den där Inga alltså. *suck* Gör aldrig någonting!
) och så ska jag väll försöka samla ihop alla grejer inför skolstarten imorgon. :)
Snöar gör det här med. Uscha. Det behövs inte mer snö nu tycker jag (a)
gomiddag!
här snöar det för fullt! ska ut till stallet kring 15-snåret o grejja litet. Ska förhoppningsvis få min wintecsadel såld :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God dag!
Har haft träning på morgonen/förmiddagen och det gick faktiskt bra =) men min mage säger ajaj, men antagligen ingenting emot vad den kommer säga imorgon ;) så går det när man latar sig i 2 månader…
resten av dagen ska jag bara slöa och njuta av mitt allra sista jullov… :/
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Go dagens!
Här har varit röjar dag. börjat tömma garderober på gamla kläder mm.. Hjälp va mkt man samlar på sig!
Innan så har jag varit o tagit hand om pållarna så de har fått gå en stund i stora sommar hagen som nu är full i snö och fast o fin. Behöver jag säga att det var otroligt kul att köra full sula?
Deras vinterhage är ju mer knögglig så det var skööönt att kunna köra full galopp!
*Bra träning för pållarna med att ledas in ó ut från olika hagar. Så både Millan och Garcon har fått träna på att gå själva idag. jag super och ingen panik ngnstans. Matte så nöjd med sina pållar!