Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 690 ggr
Cilla89a
0

God dagens 4/1 2010

God dagens, vad händer idag?

Jag vaknade upp 6.00 med en huvudvärk som inte var utav denna värld, det var inte roligt att masa sig ut till hästarna för att fodra/släppa ut.
Tryckte i mig några panodil och försökte somna om, vilket gick till slut. Vaknade sedan vid 11 och kollade ut och till min förskräckelse såg att det snöar massor ute Gråter Idag är ju Brimads sista vilodag sedan är hans 2 veckors vintervila slut, och jag hade verkligen hoppats att vintern skulle släppa greppet, så vi kan komma igång igen. Han verkar visserligen väldigt nöjd med att gå i hagen och skräpa, och hade gärna fått göra det 2 veckor till för jag är verkligen inte ett dugg motiverad, men jag är rädd att vi kommer tappa för mycket i ridningen.
Jag vill ha VÅR! Jan och Feb är verkligen de tråkigaste månaderna på året att ha häst när man inte har nått ridhus.

Hästarna har i alla fall fått lunch hösilage och jag har duschat, fortfarande lagom ont i huvudet.
Planen var att köra till arbetsförmedlingen, men det känns inte så kul att ge sig ut på vägarna idag. Så det får väl bli en annan dag.
Så idag ska jag som vanligt, göra ingenting. Mocka och fixa i stallet i eftermiddag, men annars så, ingenting.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

TS Uscha det lät inte kul med huvudvärkRynkar på näsan

Här har vi inte gjort så mkt.. jag sitter o kikar på hingstar, planerar för hemsida och busar med barnen. Precis som det ska vara!