God morgon 1/1 2010!
Godagens gott folk! här var vi uppe före sju då trollen vaknade då. Som tur är var det väldigt lugnt igår och vi skålade in nya året men i övrigt lugnt.
Hästarna tog det bra, bäst tog Garcon och Tjalle det som inte ens märkte att det puffade i grannbyarna. Millan vart dock lite stressad lillstumpan.
Idag blir det en skön promenad som invigning på nya året och att vi ska göra en liten livsstilsändring med mer motion!
sen blir det packa packa som gäller!
Vad ska ni göra idag?
God morgon.. Här har vi nyss klivit upp.. Var hemma vid kl 4 imorse så det behövdes sovas litegrann. Hade en väldigt trevlig kväll med middag och litegrann att dricka hemma hos en av mina gamla klasskompisar.
Känner mig fräsch idag, men tänker vänta ett tag med att åka till stallet för jag misstänker att det är en del poliskontroller ute och det vore ju jäkligt onödigt att åka fast för nåt.
Så tillsvidare kommer jag bara ta det lugnt :)
Gott nytt år!
God morgon, eller något….
jag möttes av en nerskiten hall. Syrrans valp hade krämat ut så mycket han bara kunnat på hallgolvet. Så nu står hon och knäskurar. Trist när de inte är så rumsrena som det påstås… :/
Menmen, blir en sväng till stallet senare idag, ska se om jag får tag på S så ska vi åka ut samtidigt tror jag. Ska bli intressant o se hur och om harry grisat ner boxen totalt.
*sucka* känner mig alldeles borta idag, trots att jag inte drack något igår…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God dagens.
Gick upp 6.00 som vanligt fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen.
Sov vidare till 11, duschade och gick ut och gav hästarna lunch hösilage och nu sitter jag här.
Blir en lugn dag idag, hum, hum, mocka och fixa i stallet i eftermiddag, men ut över det är det inget som skall göras. Brimad har ju vintervila fortfarande. Det känns som han har vilat i flera månder trotts att det bara är 1,½ vecka ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

jag försov mig så in i bängen, första dagen nya året. bådar inte gott det här! 
Blacky ska behandlas vid 4-5 tiden idag, har inget mer planerat och får ju inte rida så det blir en väldigt lugn dag! (som jag nog kommer spendera framför datorn letandes efter dressyrhäst….
)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#4 Grattis till honom 
God em för min del!
Kom hem vid 02.45 i natt och sov till 12.40
Har städat lite på mitt rum och sen suttit här. Ska gå ut och göra iordning i stallet nu och sen i kväll ska jag åka till stan till en kompis.
Hoppas ni har en bra nyårsdag!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

27 år blir han, en gammal man minsann
Så det blir knäckebröd-äpple-morotstårta för hans del idag.