god dagens annandagen
God dagens, vad händer idag?
Jag gick upp 6.00 fodrade/släppte ut i gräshagen, gick in och sov vidare till 10.30, duschade, gick ut med hunden och sedan mockade jag och fixade i stallet och sen fick hästarna komma in 12.00 och äta lunch hösilage inne. Det är ganska halt nu när snön smälter. Vill inte att dem får något tokryck och drar gärnet i hagen och skadar sig, nu när det är halt. Men jag vill ändå att dem går ute några timmar, och rör på sig.
Jag får hoppas att snön hinner smälta bort för det ska tydligen frysa på om ett par dagar igen och då blir det inte kul om snön inte är borta
Då blir det isgata.
Resten av dagen då, Brimad vilar som sagt, inget planerat, blir en lugn dag.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Goddag.. Var ute igår så man är lite småseg idag. Har varit ute och mockat, fixat med mat och vatten till hästarna och slängt till dom lite lunch. Igår och hela natten har det snöat av bara fan så snömängden har ökat ordentligt -det har varit plusgrader men har snöat så mycket att det lagt sig ändå. Var sol i ungefär 10 min nyss men nu är det helt svart igen -verkar bli ännu mer snö.
Slänger in en liten bild på min lilla dam som är på jullov här uppe med ponnyerna. (hon har fått ett nytt täcke i julklapp ^^)

God kväll
Ska strax åka till stallet, longerar nog idag då jag fick en blåsa på fingret senast jag red så ska låta den vila lite ;)
Hoppas på att behandlingarna av Blacky kan börja snart så vi får ordning på den här skiten. känns ju inte så roligt att rida när man vet att han har problem med att utföra det men ber honom om
Har iaf fått mina försäkringspengar nu så nu känns det bra ifall Peppe ska säljas igen, då skiter jag i vad mina föräldrar säger och köper honom själv. Blacky får jag nog däremot inse att jag måste släppa…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#1 Hjälp va mörk hon e! Jag vill också ha en pålle med den färgen!
#3 Yes, riktigt mörk fux -fiin
mmm superfin undrar om don romantic fått många mörkfuxar?
jag har sett ett par stycken. Hotties uppfödare har 2st unghästar (födda -08 och -09) som är efter Don Romantic. Den ena är mörkbrun och den andra verkar bli mörkfux.